Klitorisoperation för könsstympade invandrare, vill du betala?
Jaja, passande signaturval, iallafall. Jag trodde kanske att du hade lyckats ta dig ut.
Nej, min signatur är inte ett namn, bara en samling initialer. Du får tolka dem bäst du vill. Du måste vara rätt ensam om att åberopa tolkningsföreträde avseende en signatur.
Huruvida du är ensam i verkligheten har jag ingen uppfattning om, jag tillhör ju inte klanen och sysslar inte med att kvacka på nätet.
Mitt fel. Utgick från att du skulle förstå att kvacka syftar på ett beteende inte ett läte. Den formen av personangrepp som du sysslar med kan på goda grunder beskrivas som nätkvacksalveri. Så visst kvackar du ordentligt från din apbur.
Min upplevelse är att SD-klanens nätaktivister har för vana att kvacka, i synnerhet när de blivit påkomna i sin rasism.
Det är alltså inte alls märkligt att du väljer att gå på min person i stället för att försöka förklara hur ditt tänkta apartheidsystem där vissa svenska medborgare inte har samma rättigheter som andra inte skulle vara ren och skär rasism.
Du kvackar alltså i brist på argument. Ett vanligt beteende inom SD-klanen.
Men oj så ni bråkar!
Har ni glömt trådens ursprungsämne?
Fast ni är rätt roliga samtidigt.
Heja apburen!
Just denna tråd blev seglivad, men det beror naturligtvis på att just könsorganen är speciellt känsliga för folk. Jag tycker dessutom att TS inte ger så mycket utrymme mer än för ja eller nej till frågan om att betala.
Vi skall naturligtvis erbjuda bra sjukvård åt alla medborgare i landet, andra Eu-medborgare, och jag tycker det är rimligt att de som vistas här i väntan på uppehållstillstånd också får del av den.
Nu råkar jag veta att reperation av nerver är ett svårt kapitel. Du kan t.ex. fråga någon som opererat sig för prostatacancer.
Att bli av med en arm, betyder inte att man "bara syr tillbaks" den, och sedan är allt som förut. Om man dessutom slängt bort den avlägsnade kroppsdelen blir det extra svårt att återställa någon funktion.
Detta är djupt tragiskt och omänskligt, men frågan är om vi skall låtsas att vi kan göra mirakel? "Tag din säng och gå".
I det läget kanske vi skall prioritera åtgärderna, för gud skall veta att Svensk sjukvård har MÅNGA brister, där folk INTE får hjälp som de skulle kunnat få.
Det finns många gomspalter och ögon som behöver hjälp och som KAN få hjälp, men man kan inte bygga en fungerande kroppsdel av LUFT: