• Emeli

Klitorisoperation för könsstympade invandrare, vill du betala?

TS, en snipa är en båt. Bara så du vet.

• Emeli

En till som skriver förvirrat om båtar.

Anonym (Fritzygirl) skrev 2015-01-22 21:09:51 följande:

Kompromiss. Vi betalar för dem som anmäler brott, vem som utsatt dem för det och den personen döms och ska betala skadestånd. En summa som täcker kostnaden för operation. Resten får bestämma vad de vill prioritera. Snipan eller skyddandet av brottslingar.

• Emeli
    Anonym (Fritzygirl) skrev 2015-01-23 09:45:06 följande:

Eftersom det tydligen är väldigt svårt för dig att förstå innebörden i en text där det står "snipa" istället för "fitta" ska jag skriva om så att t.o.m. du förstår. Och så ett litet tips - ett ord kan ha flera olika betydelser. Vilken klass går du i undrar jag, eftersom du verkar inte ha kommit så långt i svenskan där det behandlas.

Här är inlägget, där jag ersatt "snipa" som du trodde var en båt med "fitta" som du då inte kan tro är en båt. Lycka till.

"Kompromiss. Vi betalar för dem som anmäler brott, vem som utsatt dem för det och den personen döms och ska betala skadestånd. En summa som täcker kostnaden för operation. Resten får bestämma vad de vill prioritera. Fittan eller skyddandet av brottslingar"

Är du dum på riktigt?

En snipa är en båt. Om du menar flickors könsorgan brukar man kall det SNIPPA. med två p. Men det förstod du tydligen inte utan var tvungen att ta till det vulgära f-ordet. LÄR DIG STAVA!
Svar på tråden Klitorisoperation för könsstympade invandrare, vill du betala?