Inlägg från: Anonym (nej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (nej)

Klitorisoperation för könsstympade invandrare, vill du betala?

nej

• Anonym (nej)
    Donum skrev 2015-01-23 15:43:41 följande:

Om man ska hårddra det så är det väl bra för den svenska nativiteten att de impotenta männen inte sprider sina defekta gener vidare? ;p

då kan ju kvinnorna som har svårt att få barn också sluta få hjälp så deras defekta gener ej sprids vidare
  • Anonym (nej)
    Flygfotogen skrev 2015-01-23 15:23:42 följande:

Jag vet inte vad du är för okunnig dum jävel, TS, men naturligtvis ska dessa kvinnor få hjälp. Jag betalar gladeligen till organisationer redan nu som ombesörjer att de får hjälp. Kvinnlig könsstympning medför bra mycket mer än avsaknad av klitoris. Det medför kronisk smärta pga avskurna nerver och felaktigt ihopsydda underliv, kroniska urinvägsinfektioner, kroniska infektioner vid menstruation, felbelastningar i kroppen pga smärta... Det medför LIDANDE och det måste få ett stopp. Pengar är bara pengar och till för att användas för att förbättra livskvaliteten för varandra. 

Men då ska man väl s'tta åt de idioter i Afrika som könsstynpar kvinnorna först ocvh främst eller?!! Bättre att angripa kärnan så det sadistiska stoppas! Folk borde bojkotta dessa länder som könsstympar sian kvinnor. Men jag antar att det är fel och att det är synd om dem som könsstympar??
  • Anonym (nej)
    Flygfotogen skrev 2015-01-23 17:03:03 följande:
    Menar du att det inte finns folk på plats i de länder som praktiserar könsstympning som arbetar aktivt och aggressivt för att motverka, utbilda och hjälpa? Folk bojkottar redan men det händer fortfarande, det är dagsläget som räknas mest här. Det är, som jag förstår det, fall där det redan har utövats som tråden berör? 

Din retorik och slutledningsförmåga säger mig att du sannolikt röstar SD?
    Lägg ner. Skulle jag vara rasist för att jag tycker att man ska angripa de som könsstympar kvinnorna i Afrika?! Ja om det är att vara rasist då förstår jag att SD ökat så mycket. Jäkla pk-hycklare.
Svar på tråden Klitorisoperation för könsstympade invandrare, vill du betala?