Suck... Då var det dags igen.
Helgens umgänge ställdes in pga att han inte ville bli sjuk, vi är nämligen lite krassliga här hemma och har varit magsjuka med inställningen att det ju snart ändå är den 6/2 då han ska ha dom i ETT dygn. Det har vid dennationella tidpunkten gått 12 veckor sen han träffade barnen sist dvs 10 veckor sedan sen denna helgen men har inga som helst problem med att skjuta upp det ytterligare två veckor!! Kan inte med ord beskriva hur besvikna barnen blev när jag var tvungen att berätta att han ställt in IGEN. Jag har nu med inrådan av min man bestämt att inte berätta för barnen när vi bestämt nästa umgängestid just för att dom ska slippa att stirra sig blinda på det datumet och sen så blir det kanske ändå ingenting. Jag är så ledsen över att han inte fattar att han skadar barnen när han ständigt ställer in och sedan försöker att skylla ifrån sig.
Jag hade inte ens tvekat pga sjukdom om jag inte träffat mina barn på 10 veckor men han har inga problem med det.
Grr, är så arg att jag kokar.
Det är nästan så att jag hoppas att barnen själva ska säga att dom inte vill träffa honom pga att han sviker hela tiden.
Vet inte riktigt vad jag ville med det här, ville väl bara skriva av mig lite.