• Vadgöranu

Vad är de för fel på mig? Sex...

Jag och min sambo har varit tsm 8 år.

I början hade vi ganska mycket sex men de dog ut snabbt. Senaste åren har jag inte varit sugen över huvud taget. Inte ens intresserad av att "göra de själv".

Tvingar (vet de låter sjukt) ibland bara för att få de gjort, men efter tänker jag att "nu klarar han sig ett tag" vilket är så fel.

Finns de några tabletter man kan ta för att öka lusten som verkligen fungerar?

Till saken hör att jag haft en lätt deprision under två år pga anledningar som inte spelar någon roll. Det har man ju hört kan ta bort lusten, men började innan med minskad lust.

Vet jag kommer få skit för dehär där folk tycker att sambon borde hitta någon annan, men VARFÖR måste de vara så jävla viktigt med sex? Allt annat är ju perfekt.

Finns det NÅGON där ute med samma problem??

Är 28 år och sambon 31..inga barn.

• Svar på tråden Vad är de för fel på mig? Sex...
  • Vadgöranu

Tack för alla svar!

jag är en tjej, var nog otydlig i texten. Sorry:)

GrottyFriend- Kanske kan testa potensplåster! Hade varit så skönt med liite mera lust bara så man kanske kunde få fart på allt igen.

Vill ha barn någon gång och så klart måste man ha sex för de. Skulle kunna ha bara för att bli gravid men vill ha känslan som alla andra verkar ha att dom bara Måste ha några ggr i veckan. Känner mig så onormal:(

Anonym (Rosa) - Jo, de sägs ju att desto mer man har desto sugnare blir man. Kommer bara aldrig till steget att ha flera dagar i rad. Blir någon gång då och då. Men Jag personligen skulle klara mig helt utan känns de som.

Och är som du säger för mig med, innan sexet det är lite tungt. När de väl är igång går de oftast bra.

Tyvärr kan sambon vara lite tjatig och då blir jag ännu med anti. Berättat de för honom men verkar inte helt fastna. Skulle han inte ta intiativ alls skulle de ju dock inte bli över huvudtaget så på ett sätt är de ju bra.

• Vadgöranu
    polly22 skrev 2015-01-15 20:56:11 följande:

Jag fick minskad sexlust när jag tog p-piller och hade "små deppritioner" men nu när jag inte tar de mår jag utmärkt :)

Äter minipiller. Hade P-piller innan men inte känt någon förändring sen jag bytte för ngra månader sen:/
  • Vadgöranu

Haha men Gud!

Är uppenbart trött i huvudet. Jag som kvinna kan ju inte använda potensplåster, haha. Ojoj läste nog inte helt ordentligt där!

• Vadgöranu
    Anonym (attraktion) skrev 2015-01-15 21:37:08 följande:

Depression kan ju ge minskad lust, men hur är det med attraktionen?

Är du attraherad av din sambo eller tycker du "bara" om honom? Har han förändrats på något sätt i sin personlighet eller sitt sätt och utseende? 

När jag tappade lusten tog det ett bra tag innan jag insåg att det berodde på att känslorna för honom hade svalnat.

Vissa saker har såklart ändrats under 8 år. Och helt ärligt vet jag inte om jag är super attraherad av honom längre men vet inte vad de beror på.. Förstår ju att dom stormande nyförälskade känslorna man hade i början inte håller livet ut med någon men nog hade det varit skönt att känna så igen.

Det känns som att de ska vara vi dock och har svårt att tänka mig att lämna honom. Risken finns ju dock att han lämnar mig pga mina problem..

Gick ni skilda vägar eller löste ni problemet?
Svar på tråden Vad är de för fel på mig? Sex...