• Syoss

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Grattis till er som plussat! och kramar till er som fått blödningar

• Syoss
    Elyssa81 skrev 2015-05-05 17:55:41 följande:

Jag får hoppa tillbaka in i tråden igen. Var med i januari/februari.

Fick ett MA konstaterat i v 11+6 i söndags natt och har fått cytotec som tagit ut allt förhoppningsvis. Har nästan inga blödningar kvar nu. Ska på återkoll på torsdag och hoppas att allt är klart så att det ska gå att invända ägglossning igen.

Jag beklagar verkligen! hoppas allt kommit ut och att kroppen återställer sig fort. Kram!
  • Syoss
    minahjärtan0609 skrev 2015-05-09 06:58:51 följande:

Nu har det gått 5 dagar sedan min miniblödning och inget mer har kommit! Tog ett nytt graviditetstest nu nå morgonen och det var det starkaste plusset jag någonsin sett.

Verkar som om det kan gå bra denna gången

Hur går det för er andra?

Så härligt! hoppas du slipper mer blödningar.

För mig går det segt. Jag fick igår mitt 4e positiva ägglossningstest denna cykeln. Fick positivt dag 9, 10, 13 och 18. Det är som att min kropp försöker ägglossa men kan inte denna månaden har haft fertilt sekret sen dag 8. Jag tempar och ännu har Fertility Friend inte hittat någon ägglossning. Hoppas verkligen det släppte igår/idag eller att kroppen bestämmer sig för att strunta helt i ägglossningen denna cykel, så jag får vänta in mens och hålla tummarna för att nästa cykel är som den ska!
  • Syoss
    WiMe06 skrev 2015-05-09 10:44:50 följande:

Usch vad tråkigt för dig att kroppen verkar krångla så. Hoppas det ger med sig snart så ni kan komma igång på riktigt igen.

Jobbigt är det vad jag vet så har det inte krånglat så innan, så hoppas verkligen det bara är något högst tillfälligt. Men eftersom jag har regelbunden mens och två barn sen innan som blev till utan problem, så får jag ju anta det
  • Syoss
    minahjärtan0609 skrev 2015-05-09 15:25:34 följande:

Va konstigt. Men kroppen kommer säkert igång snart. För hoppningsvis har du träffat rätt ändå.

Vi har fått till det vid varje positivt test men jag har inga större förhoppningar denna månad. Jag är glad bara min kropp återgår till de vanliga. Har haft molvärk sen i förmiddags som blir värre, så jag hoppas ägget är på g att släppa.
  • Syoss
    WiMe06 skrev 2015-05-09 21:34:39 följande:

Jag förstår att det måste vara jobbigt, håller tummarna att det rätar till sig snart. Har du varit med om att det strulat ngn gång innan?

Tack. Nej, inte vad jag vet. Jag har använt äl-test inför både tvåan och nu trean och har alltid fått utslag runt den tiden jag trott och ligger runt 30dagars cykler, oftast 29. Jag har varit med om några månader då jag inte har nån ägglossning men ett par ggr om året, i snitt, är ju det normalt så jag har inte lagt någon större tanke till det. Kanske borde ha gjort det? Fast de gånger jag inte ägglossat tidigare så har heller inte äl-testen blivit positiva eller ens i närheten. Har heller inte känt några andra symtom då. Kroppen är verkligen ett mysterium. Det är mycket som ska klaffa för att den ska funka som den ska.

Jag kommer definitivt ha lite extra koll nu framöver iaf.
  • Syoss

Imorse visade tempen på en höjning. Hoppas att ägget släppte!

• Syoss

Jag förstår eran oro tjejer! Hoppas veckorna flyger fram för er

Nu har Fertility Friend äntligen markerat ut ägglossningen till i lördags! Vi fick till de i fredags, så hoppas det är nån liten simmare som väntade på ägget. Äl+3 idag, bim den 24e.

• Syoss
    WiMe06 skrev 2015-05-12 11:32:57 följande:

Nu har jag fått tid till BM, första besöket blir den 3 juni, och ett besök den 17 juni.

Nu hoppas jag att jag slipper avboka dem besöken.

Spännande!!
  • Syoss
    WiMe06 skrev 2015-05-12 18:00:33 följande:

Ja, är förhoppningsfull denna gången håller tummarna för er nu inför BIM.

Tack snälla!
Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)