Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
Grattis till er som plussat! och kramar till er som fått blödningar
Grattis till er som plussat! och kramar till er som fått blödningar
Jag får hoppa tillbaka in i tråden igen. Var med i januari/februari.
Fick ett MA konstaterat i v 11+6 i söndags natt och har fått cytotec som tagit ut allt förhoppningsvis. Har nästan inga blödningar kvar nu. Ska på återkoll på torsdag och hoppas att allt är klart så att det ska gå att invända ägglossning igen.
Nu har det gått 5 dagar sedan min miniblödning och inget mer har kommit! Tog ett nytt graviditetstest nu nå morgonen och det var det starkaste plusset jag någonsin sett.
Verkar som om det kan gå bra denna gången
Hur går det för er andra?
Usch vad tråkigt för dig att kroppen verkar krångla så. Hoppas det ger med sig snart så ni kan komma igång på riktigt igen.
Va konstigt. Men kroppen kommer säkert igång snart. För hoppningsvis har du träffat rätt ändå.
Jag förstår att det måste vara jobbigt, håller tummarna att det rätar till sig snart. Har du varit med om att det strulat ngn gång innan?
Imorse visade tempen på en höjning. Hoppas att ägget släppte!
Jag förstår eran oro tjejer! Hoppas veckorna flyger fram för er
Nu har Fertility Friend äntligen markerat ut ägglossningen till i lördags! Vi fick till de i fredags, så hoppas det är nån liten simmare som väntade på ägget. Äl+3 idag, bim den 24e.
Nu har jag fått tid till BM, första besöket blir den 3 juni, och ett besök den 17 juni.
Nu hoppas jag att jag slipper avboka dem besöken.
Ja, är förhoppningsfull denna gången håller tummarna för er nu inför BIM.