-
Låter lovandeWiMe06 skrev 2015-05-01 16:08:26 följande:Jag kan börja känna att kroppen känns ungefär lika som när jag plussade för snart en månad sedan, men vill inte intala mig ngt i onödan för man blir bara så besviken. För allt kan ju lika gärna vara tecken på mens. Fast mitt humör är mkt värre än vad det brukar vara innan mens. Jag led av jättejobbiga humörsvängningar båda mina tidigare graviditeter. Jag som försökte lova mig att inte tänka så mkt på det nu, suck!!
-
Vad roligt!! Stort grattis!minahjärtan0609 skrev 2015-05-03 07:48:26 följande:
Jag har plussat!!!! Så glad (samtidigt rädd för ytterligare ett missfall) men underbart att det gick så fort.
Lycka till för er andra som är nära bim.
-
Hur går det för er andra? Min ÄL blev två dagar senare än jag trott så vet i te hur det påverkar BIM-datumet. Tänkte vänta tills tors med att testa men har inga "symptom". Bara liiiite ömma bröst.
-
Ååååå vad spännande!!!!WiMe06 skrev 2015-05-04 13:25:41 följande:BIM idag om inte cykeln har ställt om sig alltför mkt efter MF.
Testade i morse och tyckte mig ana ett streck som knappt syntes. Men kan ju lika gärna vara inbillning. Men ingen mens ännu heller och inga känningar av den så jag håller hoppet uppe ännu. -
Någon som vet? Borde ju påverka tänker jag.. Borde ju visa ev. + senare om ÄL är senare. Är min cykel 28 dagar så är jag på BIM -3 men bara ÄL + 9.Nummer tre skrev 2015-05-04 12:42:34 följande:
Hur går det för er andra? Min ÄL blev två dagar senare än jag trott så vet i te hur det påverkar BIM-datumet. Tänkte vänta tills tors med att testa men har inga "symptom". Bara liiiite ömma bröst.
-
Så tänkte jag ocksåminahjärtan0609 skrev 2015-05-04 14:36:50 följande:
Tack alla! Känns så skönt men är supernojjig. Springer på toa mest hela tiden för att kolla. Jättejobbigt. Hoppas på suptom nästa vecka då jag är i v 6. Det var då jag fick missfall sist.
Wime06- å va spännande! Kanske att vi kommer att följas åt denna gången med
Nr3- är inte bim två veckor efter äl? Så räknade jag iallafall.
Jelu- va tråkigt. Hoppas på bättre lycka nästa månad.
-
Vad roligt!!! GrattisWiMe06 skrev 2015-05-05 10:49:44 följande:Det verkar som vi kan följas åt, jag tror jag har plussat tror inte riktigt på det ännu för det var ganska svagt streck. Känns helt overkligt.
-
Skit!! I morse kom det en liten blödning . Är på ÄL +10 så griper tag i strået ett tag till ifall det kan va en nidblödningen men har inte mycket hopp eftersom mensen började med spottings även förra månaden .
-
Här kom mensen igår på ÄL+10.. Konstigt.. Bara att beställa nya ÄL-tester och köra vidare.
-
Helgen är räddad (ägglossningstest)