Inlägg från: E som i Elin |Visa alla inlägg
  • E som i Elin

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Orkide skrev 2015-09-07 11:34:29 följande:

Beklagar mensen.

Hur känns det i fogarna? Började det nyligen? Låter inte kul.

Det känns precis som när jag väntade nr 2. Fick en tid hos gyn på fredag. Kan ev vara något hormonellt. Skönt att få det kollat.
  • E som i Elin

Oroa dig inte Bodrum, det är säkert ingen fara. Man ska försöka hålla sig borta från att googla för mycket.

Vad bra att du ska till gyn snart.

Tyvärr lever jag inte riktigt som jag lär. Jag har inte googlat men oroar mig för att något ska vara fel. Har fått gyn tid på fredag, kan ev vara något med hormonerna då jag plötsligt fått ont i fogarna.

Jag tänker såklart direkt att jag fått cancer eller något hemsk.

• E som i Elin

Vet precis hur det känns inheaven.

Jag kikar in i den här tråden med några dagarnas mellanrum men var tidigare inne i tråden bim september. Det var oerhört deppigt. Kändes som att alla plussade på första försöket. Men det är ju också bara de som skriver.

Vi får peppa varandra i den här tråden! Den som väntar på något gott....

Sedan kan en paus härifrån vara väldigt bra. Njuta av de fina ungar vi har. Glädjas och leva hör och nu.

• E som i Elin

Var på gyn igår och allt såg bra ut! Puh! Inga cystor eller skit.

Men shit vad obekväm man känner sig med två äldre håriga män som står och för in en stav (vul) med en blå gummihandske trädd på, i ens underliv.

Skönt att det är över!

Håller med om att tiden just innan mens är värst. Så här med en vecka innan äl känns livet riktigt bra!

• E som i Elin

Nej, men fogarna har blivit bättre sedan mensen. Känner fortfarande av dem men inte så där ont längre. De sa att det kunde bero på någon tillfällig hormonell förändring, men jag hoppas inte att det ska påverka chansen att bli gravid. Och jag hoppas inte att jag kommer att ha sådär ont i fogarna om ( när) jag blir gravid.

• E som i Elin

Ja, jag håller tummarna! Men den här gången ska jag fortsätta leva. Jag har idag satt upp lite träningsmål. Nu ska jag öka min rörlighet, styrka i rygg samt kondition, så att jag när jag väl blir gravid kan bära barnet och må bra. Dessutom får jag fokusera på något annat, och ju längre tid det tar att bli gravid, desto bättre resultat kan jag nå.

Någon mer som vill vara med i en träningsutmaning?

• E som i Elin

Toppen!

Jag tog faktiskt en joggingtur i spåret ( puh vad jag hatar att springa) och gick på ett Zuma pass igår.

Jag har heller inga kilo att gå ner men har en del problem med rygg och nacke som.värker och ger spänningshuvudvärk.

Det är ju verkligen så att kondition och styrka är en färskvara. Men nu är jag igång. Ska försöka börja stretcha också. Är så himla stel!

PS: hur har det gått, det var väl någon här som hade bim igår?

• E som i Elin

Kram på er tjejer! Klart att det kommer att gå, och s om sagt - vi har ju den ofantliga turen att redan ha två mirakel. Jag har en vän so, kämpar för sitt första barn, och det måste vara hemskt.

Äl på tisdag enligt kalendern så snart dax att börja ligga här. Jag tror ev att jag har äl senare än jag tror, efter alla tydliga älflytningar och värk. Testade stickor en gång med första barnet och jag har för mig att det var senare än jag trodde så denna månad ska vi ha sex några dagar efter äl också och hoppas på tur!

• E som i Elin

Kram!

CatarinaOGP skrev 2015-09-20 19:22:56 följande:

Inte skrivit här på länge... Började försöka i början av året och har tyvärr hunnit med två missfall sedan dess... Ett i maj (vecka 12 men embryot hade dött i vecka 8 sa de) och ett nu i början av veckan (vecka 8 fast det utvecklade sig aldrig som det skulle) Det känns trist och jag är så trött... Har varit illamående och trött i över ett halvår nu. För ingenting :(

Tredje missfallet totalt (fick ett mellan de barn jag har) så nu ska de utreda om något är fel. Hoppas nästan de hittar något, något litet som går att fixa, så jag kan gå in i nästa graviditet med hopp om att den kommer gå bättre. Blir väldigt snabbt gravid, har aldrig tagit mer än två månader, men att bara 40% av mina graviditeter resulterar i en bebis känns inte alls kul... :( Ska ligga lågt några månader nu tror jag men håller tummarna för er andra!! :)

Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)