Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
Ja, det är problemet när man har fler små där hemma. När man själv inte mår bra är det tufft.
Hoppas du mår bättre snart Orkidé!
Ja, det är problemet när man har fler små där hemma. När man själv inte mår bra är det tufft.
Hoppas du mår bättre snart Orkidé!
Känns förresten bra att det inte är kört trots att testet inte visade något. Håller tummarna.
Klokt Valkyrian. Man borde ju veta bättre med trean. Haha.
Ja, det är verkligen inte lätt att låta bli att testa Allies. Man läser ju om de som får plus supertidigt och det vore så skönt att veta, samtidigt som att man blir så besviken ( och ändå inte tror på testet) när man testar för tidigt med negativt svar.
Jag testade ju i måndags ( bim -7) med dagurin. RFSU testa tidigt, negativt.
Men jag känner mig så gravid! Jag som inte brukar inbilla mig konstiga symptom. Det som gör mig mest övertygad är ont i fogarna. Sedan är jag yr och lättretlig. Det moler och sticker i tjejmagen. Dessutom är jag inget sugen på te.
Sedan feb har min cykel varit mellan26 och 32 dagar. Oftast runt 30. Svårt när den är så oregelbunden. Vi har ju inte sex sådär superofta heller, men denna månad hade vi sex den 19e, 21 och 23e( eller om det var 24)" vi får hoppas att det räcker....
Grattis till bröllopet! Vilket par!
Jag testade neg på ett til RFSU i morse bim på måndag men vet att jag inte kan blivit gravid efter den 23e. Känner mig fortfarande så gravid ( bla tycker jag te smakar skit som jag alltid hinkar i mig - när jag inte är gravid). Men med mina tidigare barn har jag fått starkt plus flera dagar innan mens ( fast det var cb ).
Ja all denna väntan... Om jag inte är gravid den hör månaden måste jag verkligen försöka coola ner mig till nästa. Så här kan jag ju inte hålla på att testa tidigt och känna grav. Symptom!
Grattis til plus!
Här blev det neg på cb idag och mensen på gång :(
Nu ska jag njuta av de två mirakel jag har och inte fokusera på en ev. Trea.
Lycka till alla!
Här kom mensen idag med besked.
Känns ändå skönt att veta. .trots att Ett minus alltid känns som ett misslyckande och att det ibland känns som att "alla andra" blir gravida direkt.
Jag ska dock försöka kolla upp dessa fogar som plötsligt gör ont. Känns lite oroväckande men ska försöka att inte oroa mig.
Kram till alla som längtar efter en liten till.