KillBill skrev 2015-01-14 13:39:12 följande:
Du kritiserar Annie Lööf och Gustaf Fridolin för att inte ta upp sakfrågorna till ytan men du svarar inte själv på sakfrågan.
Dernna tråd handlar om varför SD röstar på ett Putinvänligt sätt i EU parlamentet. SD har otvetydligt gjort så och detta går inte att prata bort.
Diskussionen om vem som hade mest att komma med i dagens debatt får du skapa en egen tråd för.
Läser du vad jag skriver? Svarade på frågan och skrev även varför dem ställer frågan.
1.Göran Hägglund tog upp det som Annie Lööf startade med i dagens debatt. Dem hade röstat för några förslag som gynnade Rysslan, Ryssland har väl inte fel i alla frågor och förslag?.
2. Sedan skrev jag att Annie Lööf och Gustav Fridolin talar mest i gåtor och tar ej upp sakfrågor till ytan. Dem är bra på att förvränga saker och kasta skit för att vinna sympatier.
3. Sedan om man anser att det är gå i Putins fotspår så får man tycka det men jag anser att det är trams.
4.SD är dem som vill lägga mest pengar på försvaret för bla försvara sig mot ex Ryssland.
5.Sedan om det var rätt av SD eller inte att lägga någon röst har inte jag en uppfattning av men man ska nog ta vissa inlägg och uttalanden med en nypa salt ibland.