Inlägg från: Anonym (L) |Visa alla inlägg
  • Anonym (L)

Leggings +övervikt

Har du testat någon gång?

Jag var väldigt skeptisk förr. Nu har jag bara leggings. Har ett långt linne som går ner över rumpan och sedan en lite större(inte oversized, men åt det hållet) tröja över som inte täcker rumpan. Jag har aldrig kunnat ha tighta kläder förut, men så här går det jättebra. Min rumpa ser mycket mindre ut nu när den är åtstramad i leggingsen och den stora tröjan hänger ovanför, typ illusionisten (om detta nu var begripligt)

jag tror att du hade sett jättebra ut i både leggings och jeggings, men man ska aldrig känna sig tvingad att ha på sig något man inte är bekväm i!!

Du och din kompis har inte samma storlek? Så du kunnat testa ett par av henne och slippa köpa egna när du inte är säker?

Lycka till

• Anonym (L)
    Anonym (Cover your ass) skrev 2015-01-14 06:38:22 följande:

Vad är då problemet? Du måste väl inte ha leggings av någon anledning alls? Pojkstil med leggings funkar i och för sig också. Om man vill se ut som Robin Hood.

Nej nej nej, det är ju trikåer!!

"Were men were men in tights"*sjunger högt*

Förlåt, jobbar natt och det börjar bli dags att gå hem :-P
  • Anonym (L)

Synd att du inte kunde låna av kompisen.

jag kan inte leva utan mina leggings, jag har en del celluliter men jag har aldrig mörkt att de syns igenom, beror kanske på om de är tjocka eller tunna? Jag hoppas att du blir nöjd

Svar på tråden Leggings +övervikt