Är jag för snygg?

Det är bara så att ser man ut på ett visst sätt (modellsnygg, "för snygg") så får man på andra sätt visa att man har fler sidor och att ens utseende inte är centrum i ens liv och det enda man värderar.
Personligen kan jag nog omedvetet tänka att en enligt gängse normer supersnygg tjej inte passar mig för vi har nog inte så mycket gemensamt. Men om det senare framgår att hon visst är intressant som person så är ju ett bra utseende inget negativt. Det är bara det att så mycket handlar om yta och fasad i samhället, så när folk med råge uppfyller skönhetsnormerna ringer varningsklockorna.
ååh...ytterligare en TS där personen försöker leka "Den där Mary". TS, du är säkert snygg, söt och go men att du skulle vara FÖR snygg är ju bara trams. Det hör du väl själv? Du har inte träffat rätt än, det är vad som hänt.
det är så komiskt med trådar som dessa...
Du verkar inte så smart, det kanske är det som gör att det är lätt att få ONS men inte att få ett förhållande. Exempel: du förstår tydligen inte vad en ice queen är, eller vad man menar med att varningsklockorna ringer. Vem förstår inte det vid 22 års ålder?
Skitsnack. Det handlar om personlighet. Oavsett hur snygg eller ful man är så är det att rekommendera att vara öppen, ödmjuk och le mycket. Jag har stött på dööööösnygga killar som jag vågat ragga på eftersom de är så avslappnade och jordnära.