Inlägg från: Rataxes |Visa alla inlägg
  • Rataxes

Sveriges Hycklande politiker/myndigheter? - Yttrandefriheten hotas? - Attentaten i Paris.

Robert Höglund (S)

Kan så vara, men varför förekommer de då i huvudsak i muslimska länder och vad har alla dessa muslimska brödraskap, mullor, ayatollor och imamer gjort för att få slut på dessa uråldriga traditioner? Inget som kommit till omvärldens kännedom, i alla fall. Ja, det är mycket som rättrogna muslimer måste reda ut innan vi kan ta dem till våra hjärtan.
    Korridorskamrat med Dan Park på anstalten?
    Eller steglas direkt?
    Islam verkar vara ondskans religion. För vad skall vi annars tro när vi ständigt, via media, dagligen blir påminda om självmordsbombare, Talibaner, Boko Haram med flera terroristgrupper samt Islamiska Statens framfart i mellanösterns länder. Att döda sig själv och andra bara för att, som belöning, få komma till paradiset och få sitta på profetens (Muhammed) högra sida är helt obegripligt för oss.
    Om du tar dig dina mörkblå glasögon, så ser världen klarare / tydligt budskap från miljöpartist...
  • Rataxes
    Eir skrev 2015-01-09 20:50:42 följande:
    Ja, hur ska detta uttalande då tolkas som han gör????
    Jag utgår från att Veronica Palm anmäler för hets mot folkgrupp.

Om du tar dig dina mörkblå glasögon, så ser världen klarare / tydligt budskap från miljöpartist...
  • Rataxes

Nu får du snart bannor från FL-vänstern för att du länkar till Flashback, Gert

• Rataxes

Rashid Musa

Musa har slipat på talet. Han vet att inga kritiska motfrågor kommer och får tid i Rapport på bästa sändningstid.
    Stort inslag där han proklamerar och agiterar och pratar om klotter på fasader och oron i församlingarna. Hämndaktioner.
    För vad? Vem ska hämnas? JAG är inte som DE terrorister som anfallit i Paris. Jag är inte från samma värld som Musa.
    Jag spottar på skenheligheten!

• Rataxes
    Gert skrev 2015-01-09 21:08:42 följande:
    Han är rädd för klotter på fasaderna. Vi andra är rädda för terrorister som kommer utföra attacker i Sverige, för det kommer hända för eller senare.
    Fär SvT:s reporter verkar det att skydda muslimer och moskèer som det mest väsentliga att skydda, väldigt smalspårig men politiskt korrekt analys, som om de viktigaste samhällsinstitutioner inte är reningsverk, sjukhus, kraftverk, ledningscentraler utan moskéer som ofta är en föreningslokal i en källare betald av dig och mig där gubbar chillar ihop utan gummor.
    En al bundy man cave och detta är Sveriges viktigaste skyddsobjekt i dagsläget enligt relativt enig media.
    Jag kaskadvomerar snart.

• Rataxes
    Eir skrev 2015-01-09 21:17:56 följande:
    Fler som tycker att Veronica Palm är en hycklare.

www.facebook.com/ianwachtmeisterofficiell/pos...

OM TYSTNADEN, YNKEDOMEN OCH ÅSIKTSCENSUREN
    Islamistiska mördare skjuter ner redaktionen för en tidning, vars frejdiga samhällskritik och förlöjliganden av demokratins fiender, helt saknar motsvarighet i vårt eget land.
    När Björn Söder påtalar mordens direkta anknytning till Islams jihad, polisanmäls han(!!) av socialdemokraternas megafon V Palm.
    I vilket annat icke-muslimskt land skulle något liknande ske? Palm vill på sedvanligt etablerat politiskt manér fiska röster från svenska muslimer. Ändamålet helgar medlen. Samtidigt visar hon sin egen underdånighet.
    Den påbjudna tystnaden och åsiktscensuren har präglat Sverige under alltför många år. I belysningen från vad som skett och sker i Paris blir situationen komisk; (om ordet kan användas i dessa tragiska sammanhang). De som själva missbrukat sin makt genom att censurera det fria ordet, det öppna meningsutbytet och den frejdiga samhällskritiken, framträder nu som dess största tillskyndare!! De spelar upp hela registret FÖR det fria ord som de till vardags gör allt de kan för att begränsa och försvåra. Dåligt, mycket dåligt Dagens Nyheter med flera!
    Fegheten och undanglidandet är tydligen SVT:s ledstjärna, när de upprepar att det är muslimerna som hotas. Om ni nu trodde att morden i Paris handlade om motsatsen!
    Själv fick jag en liten påminnelse om den svenska ynkedomen, när ett slutet sällskap, som engagerat mig som middagstalare, idag meddelade att de inte vågade lyssna på mig. Om sådana krukor satt på samhällets topp vore Sveriges motståndskraft snart utraderad.
    Tystnad, ynkedom och åsiktscensur kännetecknar samhällen som förlorat sin självaktning.
    Den svenska politiska striden börjar allt tydligare stå mellan nyttiga idioter och (o)farliga patrioter.
    J´aime Charlie!

Kopierat från Ian Wachtmeisters Facebook sida

Veronica Palm är en politisk vindflöjel som är beredd till det mesta för att synas och höras, typ vek ner sig i den påhittade slöjdebatten och liknande.
    Palm känns rätt oseriös, Söder är inte dum huvudet. Uppståndelse gör att SD får fokus. Palm agerar nyttig idiot.

Svar på tråden Sveriges Hycklande politiker/myndigheter? - Yttrandefriheten hotas? - Attentaten i Paris.