Inlägg från: Anonym (jaha) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jaha)

åh, idiot!

MxMeNow skrev 2015-01-08 18:27:12 följande:
    Väldigt många har sina barn på heltid utan barnfria helger, det kallas att vara förälder!
    Tydligen inte pappan här i tråden och ändå är det mamman det gnälls på och inte honom

Som vanligt curlas mannen *suck*
  • Anonym (jaha)
    Anonym (lm) skrev 2015-01-08 19:22:48 följande:

Buhuu, snyft... Du skulle ha skyddat dig om du nu inte klarar av ansvaret att bli förälder. "Barnfria helger", stackars barn säger jag bara och jag blir för varje dag mer och mer tacksam mot mina föräldrar då man ser vad det finns för sorts mammor och pappor därute,

Vet inte om jag är så tacksam över dina föräldrar då de tydligen inte klarat av att uppfostra en empatisk människa utan en som istället ska gnälla på andra

ska tilläggas att återigen ser vi folk gnälla på ts men inte på pappan
  • Anonym (jaha)
    Lord Hans skrev 2015-01-09 15:51:54 följande:
    Ok, nu hoppade jag inte på ts utan gav henne ett konstruktivt råd att låta soc ta hand om ungarna. Hon ville ju ha mera fritid.
    Fast nu ljuger du ju, vi såg ju alla vad du skrev, tex det nedan.
    Lord Hans skrev 2015-01-09 12:55:15 följande:

Flera olika barn med flera olika ex? Det låter som en ideal familj. Du kan ju lämna barnen till fosterfamilj så får du mycket fritid.

• Anonym (jaha)
    jashrinah skrev 2015-01-09 12:28:21 följande:
    alltså hon klagar på att mannen vill ha exakt samma som hon har haft i 3 år , en barnfri helg så uppenbarligen är de lika curlade ^^
    Nu tror jag nog du har missat lite vad som står? pappan har ju redan barnfritt varannan helg och dessutom barnfritt resten av veckodagarna då han har barnen vh och ts resten av tiden.

TS har alltså barnen förutom vh då mannen har dom, hon är barnfri vh och det har vissa reagerat på att hon vill ha medans dom inte säger ett dugg om att mannen är barnfri inte bara en egen vh utan också alla veckodagar.
    Så inte sjutton är ts lika curlad som får en barnfri helg varannan vecka, mannen gav dessutom sjutton i barnen i en lång tid men sen dök up igen och nu tror sig ha rätten att på egen hand bestämma villkoren efter hans huvud.

Svar på tråden åh, idiot!