• Lord Hans

åh, idiot!

Flera olika barn med flera olika ex? Det låter som en ideal familj. Du kan ju lämna barnen till fosterfamilj så får du mycket fritid.

• Lord Hans
    BioBonus skrev 2015-01-09 12:57:58 följande:
    Men snälla rara, finns det ingen ände på hur många elaka påhopp ni kan komma på? Det här är känsliga rummet - visa folk lite respekt för i helvete! Lätt att sitta och klämma ur sig en massa elakheter och påhopp när man kan gömma sig bakom en anonym profil på nätet.

Vad får ni ut av de här påhoppen? Vad ger näthatet er?
    Det är du som lever till och svär. Jag antar att det riktigt bubblar i dig när det finns såna som inte tycker som du.
  • Lord Hans
    Brumma skrev 2015-01-09 15:49:39 följande:
    Att inte tycka likadant är inte samma som att hoppa på ngn... Tror BioBonus klarar att du inye heller med henne alldeles utmärkt. Mobbing har hon däremot ett problem med...
    Ok, nu hoppade jag inte på ts utan gav henne ett konstruktivt råd att låta soc ta hand om ungarna. Hon ville ju ha mera fritid.
  • Lord Hans
    Brumma skrev 2015-01-09 21:05:26 följande:
    Om du på allvar tror att det är ett konstruktivt råd och inte ett grovt övertramp och påhopp så behöver du nog utveckla din känsla för vad som är passande...
    Drick lite dunderhonung.
  • Lord Hans
    Anonym (jaha) skrev 2015-01-09 16:19:30 följande:
    Fast nu ljuger du ju, vi såg ju alla vad du skrev, tex det nedan.
    Lord Hans skrev 2015-01-09 12:55:15 följande:

Flera olika barn med flera olika ex? Det låter som en ideal familj. Du kan ju lämna barnen till fosterfamilj så får du mycket fritid.

Ljuger gör du själv när du läser sånt som inte är skrivet.
  • Lord Hans
    Brumma skrev 2015-01-09 23:23:28 följande:
    Tack men det är bra ändå. Du borde nog dock hålla dig borta från känsliga rummet eftersom du inte ens försöker följa reglerna som gäller här.

Är det för att du kan vara anonym eller beter du dig så här i verkligheten också?
    Jag beter mig hur jag vill, hurså? Ska jag rätta mig i ledet efter ditt tyckande kanske?
  • Lord Hans
    Brumma skrev 2015-01-09 23:40:42 följande:
    Nej. Men efter reglerna som gäller på det här forumet. Det är inte mina regler eller mitt tyckande. Utan forumvärdarnas.

Men du kanske inte bryr dig om vad de har för regler?
    Uppenbarligen inte, stö%
  • Lord Hans

stör det dig, skulle det stå.

• Lord Hans
    Brumma skrev 2015-01-09 23:54:32 följande:
    Nej? Varför skulle det störa mig?

Skulle dock kunna tänka mig att forumvärdarna inte är helt förtjusta i att människor förstör deras forum.
    Forumvärdarna är nog nöjda så länge som de får sina pengar, eller trodde du att familjeliv var ett ideellt projekt?

Svar på tråden åh, idiot!