• Anonym (hepp)

Vilken är din bästa ursäkt för att inte träna?

Själv kan jag inte träna på morgonen för då har jag inte ätit och som ikväll har jag ätit middag och nu är jag proppmätt så då kan jag inte träna. Jag tänker att jag kanske orkar sticka iväg imorrn bitti för att träna! (Fast då kan jag ju inte träna för då har jag inte ätit...) 
    Vilken är din ursäkt?

• Svar på tråden Vilken är din bästa ursäkt för att inte träna?
  • Anonym (T)

Beror ju på vad man ska träna. Men min vanligaste är att jag känner efter lite för mycket och tror jag är lite förkyld.

Har dock bestämt mig för att jag får bli förkyld isf så nu kör jag ändå.

• Anonym (Yolo)

Jag har ingen ursäkt, jag tar mitt feta arsle och går och tränar.

• Anonym (...)

Jag har ingen att träna med och att gå själv till gymmet skrämmer livet ur mig. Har gjort det en gång men det blev inget mer.

• Anonym (Tjej)
    Anonym (hepp) skrev 2015-01-06 21:08:28 följande:

Själv kan jag inte träna på morgonen för då har jag inte ätit och som ikväll har jag ätit middag och nu är jag proppmätt så då kan jag inte träna. Jag tänker att jag kanske orkar sticka iväg imorrn bitti för att träna! (Fast då kan jag ju inte träna för då har jag inte ätit...) 
    Vilken är din ursäkt?

På morgonen kan jag inte träna för att precis som dig - Inte ätit. På dagen har jag inte tid och på kvällen är det mörkt och då kan jag ju bli överfallen :D
  • Tow2Mater

Jag inser jag är lat av naturen, så det är ju inte ens mitt fel att jag inte tränar.

• Anonym (Hildur)

- Jag har inte tid
    - Det är för kallt/varmt
    - Jag är för trött
    - Jag är för mätt
    - Jag är sjuk

Men det är just ursäkter så jag talar mig själv till rätta och masar mig ut i löparspåret 5 ggr i veckan ändå. Så fort jag kommer utanför dörren är det ok

• Anonym (Behövs inte)

Jag kan helt enkelt inte p.g.a funktionshinder. Sen må alla tjata om att "alla" kan träna,men så är det verkligen inte.

• mommyb

samma här.. haha gillar inte gå ensam.. känns pinsamt och läskigt

Anonym (...) skrev 2015-01-06 21:10:52 följande:

Jag har ingen att träna med och att gå själv till gymmet skrämmer livet ur mig. Har gjort det en gång men det blev inget mer.

• Anonym (astma)

Har ansträngningsastma och skyller oftast på den. Det krävs så mycket uppvärmning om medicinering och tjafs. (ok. inte skitmycket och tar jag bara drygt 15 minuter extra men i alla fall :) )

Så när jag egentligen inte är sugen på att träna är det lätt att skylla på astman...

Svar på tråden Vilken är din bästa ursäkt för att inte träna?