Inlägg från: Anonym (strippa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (strippa)

Strippor och lapdance

Jag är då strippa lite som extraknäck men jag strippar inte på någon klubb utan bara i privata sammanhang där man hyr in mig via en förmedling för att strippa vid olika evenemang, typiskt t.ex. en svensexa då. Jag gör alltså ingen lapdance eller annan privat dans/posering. 

I mitt fall handlar det i alla fall aldrig om att jag sitter o gnider mig i någons knä. Jag dansar av mig kläderna och visar mig naken, men ingen närkontakt. Se men inte röra liksom.  Nu vet jag ju dock inte hur det är på tyska klubbar, men vad jag hört så är det väl oftast inte tillåtet med närkontakt om man inte köpt en sexstund.

Du får väl prata med honom om vad det handlade om. Fitta har han säkert fått se, men herregud, what a surprise allstå. Så kanske inte tycker du behöver förfasa dig över det hela av den sexuella anledningen. 

Sedan kan jag ju hålla med om att det är en annan sak med att han gjort något emot din vilja. Det kanske egentligen är något mycket allvarligare för er relation.

• Anonym (strippa)
    Anonym (Ledsen) skrev 2015-01-07 02:13:51 följande:

Fått se fitta??! Allvarligt... Är dom nakna?

Han sa hon tog av sig o visa brösten.. Inte helnaken..

Blir så arg när ja tänker på det så ja kokar, fy fan!

Om han säger att hon visa brösten så var det väl så det var. Känns som han verkar ärlig mot dig o det är väl det fina ändå, han smyger inte, så varför misstro honom om det.

Jag var nog inte tydlig - jag rar av mig helnaken för att det är på privata fester, svensexor etc. På offentlig lokal är det inte tillåtet att ta av trosan i Sverige- kanske är samma regler i Tyskland.

Vad jag menar är att problemet för er ligger väl i det att han frågat dig-du sa nej o han gjorde det ändå. Det är väl det ni behöver prata om. Om tjejen seda visade bara brösten eller även fittan ser jag som det lilla problemet.
Svar på tråden Strippor och lapdance