Inlägg från: Anonym (Lekland skoj) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lekland skoj)

Kalas på Lekland opersonligt

Vår dotter hade sitt 7 års kalas på lekland och det är ett av de roligaste kalasen hon haft och hon har varit på flera stycken som varit på lekland och de har varit väldigt lyckade. Nu om en månad fyller hon 9 år och skall ha sitt kalas i simhallen i närheten där vi bor och det tycker hon skall bli toppenkul.

Jag vet en fyraåring som hade kalas på lekland och de hade toppenskoj och det hade uppskattats av de små. Så det blir säkert jättebra kalas för din 5 åring.

• Anonym (Lekland skoj)

Vinternanken, håller med dig fullständigt. Alla familjer gör som de själva känner gällande kalas och inget är mer rätt eller fel och vissa familjer passar de bäst att ha kalas hemma, vissa på lekland, vissa har bowlingkalas, vissa har kalas i simhall och så, man gör det som man känner passar en bäst och barnet bäst.

• Anonym (Lekland skoj)

Vår dotter har varit på enkla och billiga kalas och andra barn i hennes klass också, de har inte sagt att de varit tråkiga än deras eget och jag tycker det är upp till var familj att bestämma var kalaset skall vara och hur de vill ha det. Det finns inte någon norm eller regel vad som är rätt eller opersonligt, det är upp till var och en tycker jag, att bestämma. Vår dotter har rätt stora kalas och har haft både kalas i lokal, lekland, bowling kalas och hemma också för den delen. Hon skall i år ha simkalas och tyckte kalaset i leklandet varit det som var roligaste hittills så det är vad man själv tycker och vilka möjligheter man har, jag tycker inte någon har rätt eller fel i denna tråd, man gör det som känns bäst för en själv och sitt barn

Svar på tråden Kalas på Lekland opersonligt