• eagle87

Letrozolbehandling, resultat?

skogstjejen19 skrev 2015-04-11 16:49:35 följande:
    Förra gången jag var gravid :| lite otydlig där ;)
    Du hade ju bim samtidigt som mig, fick du mens i onsdags?
  • eagle87

Sista tabletten i magen. 3 kuren O 3 gången gillt? Har fått äl på alla kurer. Ska skita i äl tester denna gång O köra varannan dag från dag 8-22. Blodprov dag 21.

• eagle87
    efg skrev 2015-04-16 15:05:17 följande:
    Lycka till! Vill bara påminna om att jag hade äl först dag 25 med letrozol så dag 8-22 kanske inte täcker din äl! ;)
    Tack :) ja hade äl dag 17 på första kuren O dag 15 på andra. Utan letrozol är de senaste jag haft dag 20.
  • eagle87

Hej hur går de för alla?

Jag Lämnade blodprov på dag 21 här i England . De ska vara över 20 om äl skett. Mitt var 94!!!!!! Min läkare sa att de väldigt bra O ja ska ta ett test om en vecka om mensen inte dyker upp. Fått upp förhoppningar nu. Snälla låt mig inte snubbla på mållinjen

• eagle87
    skogstjejen19 skrev 2015-05-03 10:53:24 följande:

Mensen kom nu, så färdig funderat...

Va? Ja ser jätte tydligt på ditt test.
  • eagle87

Cathy kan inte du svara på mitt tidigare inlägg om progestron testet? Du verkar kunna så mkt :)

• eagle87

Fattar inte perfekt tajmat sex, högt progestrone, fri passage, bra spermier, gör alla husmorsknep tex benen uppe etc, bisolvon, tog baby aspirin, q10,andra vitaminer ändå går de ALDRIG.

Ja vet att de söger att de ca 20% per äl etc men varför går de för alla andra?

• eagle87

Jag Ska prova utan letrozol denna månad, känner att jag behöver en paus. Innan letrozol hade jag en cykel på ca 35 dagar med äl runt dag 21. Med letrozol har ja kortare cykel ca 28-30 dagar äl mellan dag 15-17. Hur tror ni det blir nu efter letrozol?

Svar på tråden Letrozolbehandling, resultat?