Letrozolbehandling, resultat?
Har bestämt mig för att göra spolningen imorn. Dag 8 imorn.
Har bestämt mig för att göra spolningen imorn. Dag 8 imorn.
Det tog sig för mig på första försöket med letrozol! (Två kurer pergotime innan dess)
Plussade igår på äl+10 starkare idag!
Jag hade min spolning idag. De såg inga blockage men de gjorde sjuuuuukt ont typ bara skrek så misstänker att de kanske fanns något iaf. De såg inga andra fel. Jobbiga är nu är att vi inte får försöka denna cykel. För kontrast färgen kan skada ev embryo sa de. Så nästa försök blir i april.
Nej precis. Har googlat hela dagen. Försöker övertala min super nojiga man. Bara på dag 9 så har lite tid.
Åh spännande att du oxå e på dag 13, vilka dagar åt du och hur stor dos?
Smiley igår på cd 14 :)
Tackar! Hoppas att allt går bra nu. Min första graviditet slutade i MF så jag är lite skraj. Har läst att det är ca 70% chans att det går bra efter att man sett ett plus, vet inte om det är viktat för ålder (jag är lite äldre), men det känns som en god chans iaf!
Jag har inte tagit några sprutor. Detta var mitt andra försök med Letrozol 2,5 mg. Första försöket tog jag cd 3-7 som ordinerat, svarade dock väldigt sent då. Denna gång tog jag på eget bevåg cd 1-9 för att få till en tidigare äl o det verkar ha fungerat. :)
Det känns lite dumt att ha ändrat doseringen på eget initiativ men jag tycker det är så svårt att kommunicera med min förskrivare, dels för att hen sällan är på plats och dels för att vi inte alltid förstår varandra. Har läst på en del amerikanska forum att det förekommer många olika typer av doseringar när det gäller letrozol, så det kändes inte farligt iaf. Möjligen att risken/chansen för flerbörd ökar något.