Letrozolbehandling, resultat?
Dagens lite mörkad
Dagens lite mörkad
Mens idag så första försöket letrozol funkade inte.
Åh vad tråkigt eagle och skogstjejen! <3 Jag hejar på er nästa månad! Hur kommer ni ta eran kur denna gång? 1-9, 3-7 eller 5-9? :) kram!
Tar ni graviditetstest innan ni börjar på nästa kur? Sannolikheten att Man har mens när man e gravid e ju minimal men man vet ju aldrig ?
En annan sak jag undrar är e de större chans att bli gravid med letrozole stimulerad äl än vanlig äl? Min gyn säger ja men jag vet inte då jag läst de??
Mena såklart min gyn säger nej. Han säger typ ägglossning som ägglossning men blir man inte gravid efter 6 kurer bör man fundera på ivf.
eagle; letrozol gör inte äggen 'bättre' men visst kan det vara skillnad med försök utan och försök med! T ex om man bara gör äl test och de kan visa LH stegring men man har ingen äl ändå? Så då är ju letrozol bättre att ta för sannolikheten för äl ökar! Men jag tar ändå äl spruta
eagle; och du, jag tror att det är bättre att göra VUL för att bekräfta att ägget lossat. Och be din gyn skriva ut ovitrelle (äl spruta) till nästa gång. Och jag skulle absolut rekommendera er att prova insemination! Ibland kan sekretet vara det som det är fel på och då kommer man runt det med insemination.
eagle; och du, jag tror att det är bättre att göra VUL för att bekräfta att ägget lossat. Och be din gyn skriva ut ovitrelle (äl spruta) till nästa gång. Och jag skulle absolut rekommendera er att prova insemination! Ibland kan sekretet vara det som det är fel på och då kommer man runt det med insemination.
Din slemhinna är bra! Jag skulle göra spolning om jag vore du. Ibland kan bara spolning plötsligt ge graviditet även om där inte är ngn stopp. Man kan ju ha normal mens och äl fastän äggledaren inte fungerar...Din gyn har gjort ordentlig VUL så du har inte myom? Jag är fel person att fråga om 10 äl är mycket Provade typ allt för att få till barn nr 1...men ja, är man rätt ung så kan 10 äl tyda på att man har ngt problem. PCO i sig är ju redan problem och kan ge lite sämre ägg. Kolla denna sida - den kan lite tips om vad som kan vara 'fel' (även om mycket på sidan är om immunproblem) www.fertilitetsguiden.com Och kolla TSH och prolaktin.