• eagle87

Letrozolbehandling, resultat?

Dag 14 fortf inget pos. Undra om jag kanske ändå ägglossade på dag 10?

• eagle87
    skogstjejen19 skrev 2015-02-22 13:02:10 följande:

Undra om äl är pågång

Dag 14 phpnfADjI43961.jpg

Ser ut så:)!
  • eagle87
    Cathy skrev 2015-02-21 12:17:20 följande:

eagle; om du har normalt först dag 19-21 så kan du bra ännu vänta på äl. Läste på en USA sajt att de flesta får äl med letrozole dag 14-19. Gäller dock inte oss som verkar ägglossa dag 10 haha (för tror att jag gjorde det me vi får se..).

Om det blir fler letrozole kurer för mig så gör jag nog ett tidigt vul. Jag har aldig lärt mig det där med tempen så kan inte börja med det nu, även om det verkar vara pålitligt men är det inte så att man får veta först efter äl att man haft äl om man tar tempen??  

Precis. Tempen bekräftar äl. Här en gammal tempkurvA som du kan se.
  • eagle87
    efg skrev 2015-02-22 17:08:06 följande:

Skogstjejen: ja nu får du mysa på ordentligt! Helt klart positivt!

Eagles: för mig är de lite samma. Fick starkt utslag dag 10 men inte positivt. Sen har de sjunkit dag 11 o 12 dock fortfarande äl-känningar .. Mycket märkligt. Men enligt "bruksanvisningen" så borde jag ha äl typ på torsdag så jag kommer fortsätta testa iaf över de datumet eller tills ja får ett garanterat positivt test.

Vilken dag var de du va på? Jag har 2 test kvar Osen ultraljudet på torsdag. Vill ba veta om äl skett lr inte.
  • eagle87
    efg skrev 2015-02-22 17:44:41 följande:
    Idag är de dag 12, har mycket aktivitet i äggstockarna men testet var betydligt svagare än det varit innan (och jag har knappt druckit alls idag så de är verkligen inte utspätt) men jag tog ju tabletterna 5-9 och de sågs att man ska få äl 1 v efter sista tabletten så alltid torsdag..
    Hmm ja kände också aktivitet runt cd 11-12 men inte så mkt längre. Vill bara ha svar. Idag är de en vecka sen jag tog sista tabl. Får se om jag får pos imorn. Hade du barn från innan? Hur länge har ni försökt?
  • eagle87

Dag 15 neg test. Undrar verkl om jag ändå hade äl redan på dag 10. Kan gyn se på ultraljud om man haft äl?

• eagle87

Dag 16 fortf neg test O lägre temp. :( en av anledning till att ja börja me letrozol var att korta ner mina 35-36 dagars cyklar.

• eagle87
    Dakine skrev 2015-02-24 07:02:18 följande:

Jag har BIM på fredag. Hade äl den 13/2. 
    Kunde inte hålla mig då jag har gravtest hemma, så tog ett imorse för "skojs skull". Först tyckte jag kunna se att det skymtade ett svagt plus, men sen blev det blankt och negativt :( 

Känns som att hoppet är ute !! Åh, jag skulle aldrig ha testat.... 
    Brännande bröst, och lätt mensvärk sedan lördag. 

Än är de tidigt..... Håll hoppet uppe!!
Svar på tråden Letrozolbehandling, resultat?