Letrozolbehandling, resultat?
Jag vet inte vad jag ska tro tycker testet igår är för starkt för att vara inbillning.
Hade det inte varit pga av blödningen hade jag trott att jag varit gravid, men nu blir jag bara väldigt väldigt förvirrad
Vette sjutton vad man ska tro, men denna månad får vi inget försök på :(
Jag vågar inte ta letrozole när testet hela tiden visar ett streck.
Men det är inte tillräckligt starkt för att jag ska kunna säga ja jag är gravid...
Jag har precis börjat med Letrozol, hade pergotime innan men ägglossade inte på det. Är inne på tredje kuren nu med Letrozol och hoppas på att det ska bli + på stickan denna månad! Hur lång tid har det tagit för er andra att bli gravida när ni gått på Letrozol?
Verkar som om jag har början på ett utomkvedshavandeskap. :( Var in på VUL igår, vecka 7-8 beroende om om man räknar från mens eller ÄL, och läkaren såg verkligen ingenting i livmodern. Jag går sönder! Vi som var så glada att vi äntligen hade lyckats och så blir det så här av allt.. Lämnade urinprov som visade starkt positivt prov. Blodprov lämnade jag också, fick svar i em att HcG-nivån låg på 1149 och med det värdet borde man ha sett nåt i livmodern.. Nytt blodprov på fredag för att se hur värdet är då..
Verkar som om jag har början på ett utomkvedshavandeskap. :( Var in på VUL igår, vecka 7-8 beroende om om man räknar från mens eller ÄL, och läkaren såg verkligen ingenting i livmodern. Jag går sönder! Vi som var så glada att vi äntligen hade lyckats och så blir det så här av allt.. Lämnade urinprov som visade starkt positivt prov. Blodprov lämnade jag också, fick svar i em att HcG-nivån låg på 1149 och med det värdet borde man ha sett nåt i livmodern.. Nytt blodprov på fredag för att se hur värdet är då..