• Nydahl

en positiv tråd bf september

Jag är jätte svullen på kvällen och mindre svullen på morgonen men jag tycker endån de syns på morgonen med. Problemet är att jag bara jobbar på kvällen ( hemtjänsten) och de är faktiskt några av pensionärerna som redan spekulerar på om jag är gravid (går in o vecka 7 idag) denna bilden är tagen nu, lägger upp en kvälls bild senare

• Nydahl

Här har jag en kvällsbild. Har inte haft molvärk på några dagar men de har jag lite nu och de lixom drar i livmodern

• Nydahl

Jag är i vecka 7. De är ju så olika när man får mage och de mesta är nog tarmar pga hormoner ;)

• Nydahl

Jag ska till läkaren på torsdag ( första besöket är med läkare i Danmark ) då får jag tid för vul, men jag ska se om jag inte kan få ett på torsdag redan. Har lite svårt att tro att där är en liten därinne ;) så jag har ingen aning om vad barnet har för kön men vi har ju redan två pojkar så de hade inte förvånat mig med en till :)

• Nydahl

Jag jobbar bara på kvällen och de är svårt att hålla sig vaken ibland :( fick nyss reda på att jag har fått ett nytt jobb lite knasigt att börja på nytt jobb och gå på föräldraledighet samma år !

• Nydahl

Jag är bara öm i mitt högra bröst av någon konstig anledning ! Tycker symtomen pendlar mycket upp och ner från dag till dag. Fler som har de så? I morgon ska jag ringa och beställa tid för trygghets vul :)

• Nydahl

Jag har bara ömhet i ena bröstet konstigt nog, symtomen är olika från dag till dag! Fler som har de så? Ska boka vul idag

• Nydahl

Råkade använda nässpray som man inte ska använda om man är gravid :( är jätte förkyld och tänkte inte alls på att nässpray är någon man inte ska ta !! Är lite orolig nu

• Nydahl

Jag vet inte om de är alla men jag satt och tänkte på vad där va i nässprayen och då läste jag i innehålls förteckningen att man inte skulle använda den sorten men de stod inte varför

• Nydahl

Dom har tyvärr inte den nässprayen i Danmark :( jag är super förkyld och hoppas jag ska kunna sova lite i natt trots att jag inte kan andas ur näsan alls :(

• Nydahl

Har varit på Apoteket och de finns inga näsdroppar man får ta :(

Jag ska på vul bästa torsdag :) längtar , har inte många symtom alls och just nu har förkylningen övertag med symtom!

• Nydahl
    Längtan efter ett syskon skrev 2015-01-27 18:39:12 följande:

Har två barn innan födda 2011 och 2013

Hej :) jag får de till 5+5
  • Nydahl
    Längtan efter ett syskon skrev 2015-01-27 23:37:26 följande:
    Nähäää ???? kan det stämma ?????? Trodde typ jag var i v 5+1

Dubbelkolla e du snäll
    Om du har 28 dagar mellan mens och ägglossning 14 dagar efter mens. De är standard mått eller vad man ska säga men de är ju olika för alla :)
  • Nydahl

Va på vul igår och allt ser bra ut är i vecka 9 och man såg ett hjärta slå :)

Svar på tråden en positiv tråd bf september