89an skrev 2015-03-30 18:35:27 följande:
Tack för sympatin!
Ja, det känns lite tråkigt att det inte skötts bättre än så. Det som är jobbigt också är att jag pluggar och vi har väldigt mycket obligatoriska moment nu med examinationer och sådär, så jag vill ju gärna veta så jag kan planera mina dagar. Vi fick iaf önska när på dygnet vi ville ha tid, så jag hoppas de tar det i beaktande. Men med tanke på hur sent det är kommer vi säkert få en överbliven tid. Det blir väl uppbokat snabbt där tänker jag. De kunde inte heller svara på om vi skulle få göra ultraljudet i Malmö eller om vi behöver åka till Lund, eftersom Malmö har så hög belastning. Jaja, mycket gnäll i denna positiva tråd från mig nu.
Något som faktiskt ÄR positivt är att jag mår mycket bra och har gjort mestadels av graviditeten än så länge. Det gör nog att jag inte känner mig så stressad över den där UL-tiden. Vi har även gjort KUB privat och vet att det inte är några allvarliga fel på bebisen, enligt vad man kunde se då iaf. Plus att det ibland kan vara lättare att se kön (vilket vi vill) om man är lite längre gången. :) Men man blir ju otålig. :P
Denna gången vill vi också se kön om liten vill visa haha. Förra graviditeten gjorde vi inte de så denna gången så vill jag haha.. Denna gången tror jag även att vi ska göra ett 3D ultraljud faktiskt.