Inlägg från: fyrklöver81 |Visa alla inlägg
  • fyrklöver81

en positiv tråd bf september

Hoppar gärna in här. Längtar efter en positiv tråd här på fl:) oro för mf har nog de flesta men denna tredje graviditet vill jag försöka njuta mer än tidigare:) har en 10 och en -12 sen innan. Plussade precis eller dagen innan nyår och firar hemifrån. Åker em söndag, legat efter lite egentlig att smälta.

Har molvärk, flyktingar trött och lätt illamående. Bf 11/9

• fyrklöver81

Härligt med en positiv tråd med alla plus:)

Här är det v 5+1 idag och vi ska berätta nyheten för svärföräldrarna.

Jag är som ett monster med cravings på citronvatten. Sover dåligt på natten och fryser mycket. Lite illamående och Molvärk till och från.

Trevlig söndag!

• fyrklöver81
    Stargi skrev 2015-01-11 15:21:44 följande:

5+2 och idag ska vi berätta för svärföräldrarna Glad väldigt nervöst! ska tillbringa en vecka med dem så dem lär ju undra annars varför jag inte dricker vin till maten.

Samma som mig då:) mina svärföräldrar blev lite i chock. Väntar ju barn nr 3.
  • fyrklöver81

Ni som ska göra VUL, va har ni för anledning till detta? Är lite sugen med, men vet inte vad jag ska säga som anledning. Hör finns det privat klinik som gör det för 300kr. :)

• fyrklöver81

Någon mer än jag som har sjuka humörsvängningar? Är hemma idag och ligger på soffan och domderar :/ det är så jag skäms. I eftermiddag måste jag rycka upp mig och baka lite med mina fina barn.

• fyrklöver81
    Kookie skrev 2015-01-13 16:23:42 följande:
    Jag ska göra VUL pga tidigare utomkveds (X) .. men trots att jag har haft det, så verkar dom väldigt restriktiva med att ge VUL. Och vill inte göra ett för ens jag är i v 6-7, vilket jag kan tycka är väldigt sent för att säkerställa att det inte är ett nytt X..
    Ok! Själv har jag tänkt om och ska lyssna på min kropp. Finns ingen direkt anledningen för mig att göra det. Förutom en stor envishet. Men jag har diverse symtom och ingen blödning så jag ska försöka se framåt och njuta.

Förstår dock dig. Håller alla tummarna för att det ser bra ut.

Förstår även andra som gör det. Man får göra som man vill:) himla bra ordspråk:)
  • fyrklöver81
    fyrklöver81 skrev 2015-01-13 16:31:27 följande:
    Ok! Själv har jag tänkt om och ska lyssna på min kropp. Finns ingen direkt anledningen för mig att göra det. Förutom en stor envishet. Men jag har diverse symtom och ingen blödning så jag ska försöka se framåt och njuta.

Förstår dock dig. Håller alla tummarna för att det ser bra ut.

Förstår även andra som gör det. Man får göra som man vill:) himla bra ordspråk:)
    Nyfikenhet inte envishet :)
  • fyrklöver81

Skönt att jag inte är ensamt monster :)

Känner med mig lycklig ena stunden för att bli ledsen andra.

Råkade trampa på en legobit nyss och SKREK rätt ut av ilska. Fattar inte hur man kam förändras. Haha. Hoppas för familjens skull att det blir bättre. Har t.o.m vart otrevlig mot chefen( men hon förtjänade det) :)

Svar på tråden en positiv tråd bf september