Inlägg från: Madicken01 |Visa alla inlägg
  • Madicken01

BF september 2015!

Minlillaninja skrev 2015-01-16 22:30:59 följande:

Gruppen är än så länge bara SLUTEN så att den är sökbar.

www.facebook.com/groups/358748204308773/

Där är länken till den.

Man kan alltså än så länge se vilka som är medlemmar,

men ingenting som skrivs i gruppen.

Tanken är att den skall bli hemlig såfort alla som vill gå med har gjort det!

Låter bra med en fb grupp men jag fegar lite och avvaktar ett par veckor. Hoppas jag är välkommen om ett tag och att ni ändå fortsätter kika in här?!
  • Madicken01
    lördagsgodis skrev 2015-01-18 09:46:15 följande:

Jag ska göra kub och om det blir hög risk så tänker jag gå vidare med moderkaksprov/fostervattenprov. Väntar oxå 3an och vill inte utsätta familjen för ett barn med särskilda behov. Jag vet även att man inte kan upptäcka allt men vill iaf göra det som står i min makt...

Vi resonerar ungefär lika dant. Dock är det inte självklart att vi väljer bort barnet om det visar sig ha down men då kan vi förbereda oss och de andra barnen för detta innan barnet föds.

Men jag klandrar verkligen ingen som väljer abort vid ett sånt besked. Det är ett svårt och tungt beslut!
  • Madicken01

Nu har illamåendet sakta börjat smyga på och tröttheten. Absolut hanterbart så jag klagar inte, välkomnar det snarare så länge det håller sig i shack :) går in i v.7 i morgon.

• Madicken01
    I Walk The Line skrev 2015-01-19 09:14:12 följande:

Det tickar ett hjärta! Åh vad glad å lättad jag är!! Lilla pyre ?? V 7+1 idag!

Underbart! Grattis :)
  • Madicken01

Nästa onsdag skall jag på UL. Om tiden bara ville springa på lite!!!! Känns som om dagen aldrig skall komma. Otålig!

• Madicken01
    Lissing skrev 2015-01-19 15:45:22 följande:

Vad roligt, grattis! 

Ska själv få se på torsdag, åååh längtar!

Härligt! Hur mår du nu? Jag känner mer symtom nu.
  • Madicken01
    Lissing skrev 2015-01-19 16:50:03 följande:

Jag känner mig jättegravid :-P

Symtomen är varierande men har alltid minst ett pågående.

Hur mår du själv?

Lite illamående och trött men i övrigt bra. Känner mig lite "öm" i magen...

Kan inte påstå att jag känner mig jätte gravid :) men det hade varit skönt.
  • Madicken01
    Lissing skrev 2015-01-19 20:45:20 följande:

Min livmoder ömmar också massor...

Aja, gravida är vi ju oavsett. Även om symtomen helt skulle avta så

Sant :) kommer tänka på dig på torsdag! Avis ;)
  • Madicken01
    Lissing skrev 2015-01-19 21:44:05 följande:

Madicken01: Ska du inte göra något tidigt ul?

Jo nästa onsdag! Om den dagen någonsin kommer ;P känns inte så just nu, tiden sniglar sig!!
  • Madicken01

Ja här är oxå blod på pappret idag :( och jag ställer in mig på att mitt andra missfall är på G. Lever fortfarande ett litet hopp om att jag har fel men min magkänsla säger mig att det nog inte blir någon septemberbebis heller. Ledsamt och då himla tråkigt... Håll gärna en tumma för oss!

Svar på tråden BF september 2015!