Inlägg från: smurfan8402 |Visa alla inlägg
  • smurfan8402

BF september 2015!

Skönt att de gick okej med vaccinationen

Härligt med bubblande skratt :)
    Här hemma ler vi bara, fast med världens största leende :)

Vi har nu fått börja med 74 på tröjorna, 68 var lite tighta o sen lite korta vid. Har en liten knubbis här. Fast har 62-68 på byxor
    Han reste överkroppen helt själv idag när han låg på mage. Känns som de kommer gå fort i utveckligen nu.

Ammar ni fortfarande? Eller är de någon som har gått över på ersättning?

• smurfan8402

Jag har fått problem med brösten så BVC tycker att vi ska börja med ersättning. vilken ersättning tycker ni är bäst?

• smurfan8402

Ja de gör verkligen de rena rama djungeln med ersättningar. Vi får prova o se om vi hittar någon som passar :)
    Prova nyss o pumpa ur lite o ge i flaska haha vilka grimaser Jonathan gjorde. Flaskan var inte poppis men han får lära sig :)

• smurfan8402

Kul att hon gilla gröten :)
    Vi väntar lite med smakisar. Tänkte börja lite med mosad potatis eller något sånt sen när de är dags.

Gick de bra o ta julbilder?
    Låter som om ni får en väldigt mysig jul.

• smurfan8402

Nu har vi vart på 3 månades besök på BVC
    Vaccinationen gick bra
    Jonathan väger nu 7960 gram o är 65 cm lång :)

• smurfan8402

Haha ja han är en riktig liten knubbis :)
    Han har fått feber nu ikväll o är riktigt grinig till o från

• smurfan8402
    lizanilander skrev 2015-12-03 22:59:17 följande:
    haha vilken skillnad det är på bebisarna!! Vi var på 3 mån-koll igår och Mio vägde 6005 och var 57,4 kort :P Vad jobbigt med feber på lillen, hoppas på bättring snart! Mio hade feber och rosslig hosta i helgen så vaccinationen blir nästa vecka istället.
    Vilken sötis :)
    Ja oj vilken skillnad på bebisar :)

Ska se om jag kan lägga in bild på min lilla knubbis :)
  • smurfan8402

Jonathan vill inte ligga längre utan bara sitta eller stå. Halv ligger man i soffan o har han på bröstet så kämpar han sig upp till sittandes (hjälper han sista biten bara) fast får han välja själv så vill han bara stå.

Sen vi börja med ersättning så sover han bättre o är mer vaken på dagarna. Känns jätte skönt. Nu vaknar han bara 1 gång på natten istället för upp till 6 gånger.

Var o köpte ny vagn igår då liggdelen börja bli trång när han hade overall på sig. Så nu har han en sittvagn fast han får bara ligga ännu tills han är mogen o kunna sitta . Men de blev mycket bättre med plats.
    Vagnen vi hade innan hade bara sittdel framåt o vill ha han mot mig när han är så liten. Så nu är jag sjukt nöjd :)
    Han fick dock provsitta den igår :P

Svar på tråden BF september 2015!