Inlägg från: lördagsgodis |Visa alla inlägg
  • lördagsgodis

BF september 2015!

Jag har ett september barn och jag tyckte det var jätte jobbigt att vara höggravid på sommaren ändå samlade jag inte på mig så jätte mycket vätska vilket annars är lätt just på sommaren. Men nu har jag ju valt det igen och får stå mitt kasst men hoppas på en lite svalare sommar i år

• lördagsgodis

Fast jag har varit höggravid på sommaren och gillade det inte, inte heller mina två nära vänner som fick på sommaren har föredragit det då dom samlat på sig så mycket vatten. Sen har jag ett vinterbarn och det var lättare för mig. Alla har vi olika erfarenheter så inget är mer rätt än det andra.

• lördagsgodis

Fick låna en kompis doppler och kunde utan större problem hitta bebisens hjärtljud<3 går ju in i v15 snart så nu och känner min livmoder så nu vågade jag prova!

• lördagsgodis

Här har solen oxå skinit och jag har varit ute med barnen och vi tog med oss fika och fikade ute så det har varit jätte trevligt:) på torsdag fyller min man år och jag har fortfarande inte köpt honom något, vad gav du din man?

• lördagsgodis
    sagofröken skrev 2015-03-03 18:33:56 följande:

Fråga: är det nån som känt av pyret än? Vet att det är supertidigt, men frågar ändå. Jag har känt små fladder och "snärtar" men det är förstås omöjligt att säga om det är bebisen eller annat. Har känt väldigt trovärdiga fosterrörelser även som ogravid :) Önskar så att jag ska kunna känna tidigare den här gången för att slippa lite av oron. Sist kände jag först runt vecka 20-21. Försöker komma ihåg att jag såg bebisen med blinkande hjärta för bara två veckor sedan, så det SKA ju gå bra :) Längtar ändå efter första riktiga rörelserna.

Jag tror jag känner den ibland men som sagt är det svårt att urskilja från tarmar så här tidigt. Jag har ju en doppler jag kan tjuvlyssna på bebisen med vilket lugnar.
  • lördagsgodis

Grattis rost!

Barnen är ju bara för rara:) mina berättar för allt och alla och dom ser fram emot sitt småsyskon.

Här skiner solen och vi ska ut och grilla korv och pinnbröd lite senare

Svar på tråden BF september 2015!