BF september 2015!
Känner mig oxå fet då den är för liten för att se gravid ut men jag behöver stora tröjor för att dölja den.
Känner mig oxå fet då den är för liten för att se gravid ut men jag behöver stora tröjor för att dölja den.
Hjärtat slog och det är huvudsaken!:)
Vi har varit på föräldrarsamtal för sonen som ju går i ettan och allt går bra för honom:) man tänker inte så långt som till skolan när man får det där lilla knytet i famnen men det är ju en så stor del av deras uppväxt och man vill att allt är bra!
Kommer inte ihåg när jag gjorde rul med sonen men med dottern var det v17 och den här gången var det tydligen viktigt att det skulle vara 18 fulla veckor så rul blir v19+4.
Jo det har med att det ska synas bättre senare, påsken infaller precis när jag är 18+ så därför fick vi ännu lite senare.
Är med väldigt hungrig och försöker äta lite nyttigt ibland men är mest sugen på kolhydrater
Nu behöver jag lite hjälp. På måndag ska jag på arbetsintervju för ett vikariat till våren 2016. Jag tänker självklart inte berätta att jag väntar barn, men hyr funkar det med pengar från försäkringskassan?
Om jag fortfarande är mammaledig när mitt vikariat är slut, hur fungerar det då med föräldrapenningen? Vad baseras den egentligen på?
Din SGI är skyddad tills ditt barn är 2 1/2 det vet jag eftersom min dotter är född två månader innan min SGI hade sjunkit:)
Ny har vi varit på bröllop och eftersom vi berättat för nästan alla redan så sa jag som det var när det frågades om varför man inte drack så nu är det bara chefen på måndag kvar. Det var ivf ett jätte fint och roligt bröllop och bruden är en nära vän och var så vacker!
Även jag känner min livmoder en bit ovanför blygdbenet om jag ligger på rygg men jag får som sammandragningar om jag petar på den för mycket.
Jag väntar tredje och jag tycker det känns som en apelsin som liksom smiter ner när jag trycker på den. När läkaren och bm kände efter den när jag låg i gynstolen så liksom höll dom upp den med två fingrar som dom tryckte uppåt i slidan medan de kände efter den på magen just för att den gärna smiter undan annars så här tidigt.