• Inorr02

BF september 2015!

vad säger ni när bebis är jobbig i magen kommer åt nerver mm?

jag säget att bebis har gympa i magen och de är trångt å då känns det

• Inorr02

var till bm i dag mitt blodtryck har börja stiga suck får se om de blir medicin vilket jag inte vill svimma förra gången. hoppas bli igångsatt i stället. ska till spec läkare till veckan får se vad hon säger. 

• Inorr02

bebis värkar inte komma nå tidigare 9 dagar till bf så inte många dagar kvar av augusti blir septemberbarn känns de som. 

• Inorr02

ska man vara så här trött sover större delen av dagen. sover dåligt på natten måste pinka ofta på natten, 

• Inorr02
    Mockingjay skrev 2015-08-29 15:08:38 följande:

Aj som f*n, början på mjölkstockning. Feber och rodnad på brösten. Syndast om mig i hela världen

hoppa i och duscha varmt å massera och handmjölka 
  • Inorr02
    MrsHeinerborg skrev 2015-08-29 22:59:06 följande:
    Jag har 12 dgr till Bf. Är oxå toktrött! Sover o sover men Trött o grinig ändå....
    har 8 dagar kvar från sön, blev inte bättre att mitt blodtryck blivigt högt då jag var till bm i fredag å hon surra om ev medicin tycker de kan sätta igång mig är så nära bf s¨. får se vad de säger   
  • Inorr02
    lizanilander skrev 2015-08-30 11:10:30 följande:

Efter 9 timmar i väntan på om vi skulle få igångsättning eller inte igår så sattes det tillslut ett dropp typ 18:45 då jag redan var öppen 3 och tappen var nästan utplånad. 20:37 kom vår lilla Mio med raketfart till världen! Det gick sjukt fort och jag fattar inte hur jag kan vara hel efter detta, då jag fick sys över en timme med första sonen efter mkt bristningar och klipp. Vilken total skillnad och jag är nästan mer i chock över hur jag kan kissa utan att det svider, än att det gick så fort :P Lycka!!

grattis,
    hoppas bli igångsatt till veckan
  • Inorr02

får se vad jag har för blodtryck i morgon. om de är högt vill jag bli igångsatt inte vill jag börja med blodtrycks medicin 7 dagar innan bf 

• Inorr02
    MrsHeinerborg skrev 2015-08-31 09:08:47 följande:
    V.38+3 idag.
    Min dotter är född 39+3 o sonen 39+6

Jag hade oxå högt blodtryck hos bm sist, hon fick mäta en gång till men med damma resultat. Dock var det inget annat som pekade på havandeskapsförgiftning så hon släppte mig. Måste nog köpa nya järntabletter, knappt ätit under graviditeten men behöver nu, det känns i huvudet, blir liksom snurrig. Tänker att tröttheten är pga lågt järn.
    hade högt i dag med, bm tog lite prover och kolla järnet och de var bra jag äter inte järntabletter min mage fixa dem inte, ska träffa specläkare i veckan så får se om de blir medicin eller igångsättning eller både och. 
  • Inorr02

hade en raket förlossning på 50 min förra gången. så hoppas på 4 timmar i alla fall denna gång om den nu vill komma nån dag

Svar på tråden BF september 2015!