BF september 2015!
fy vilken trist sommar kall å en massa regn. Enda positiva är väl att de är lite lättare vara gravid när de är svalt oh man behöver inte ha dåligt samvete att vila mycket.
fy vilken trist sommar kall å en massa regn. Enda positiva är väl att de är lite lättare vara gravid när de är svalt oh man behöver inte ha dåligt samvete att vila mycket.
jag e inte less på magen men är less på att vara trött ha ont i fogar samt är de jobbigt med alla sd
v 34+1 hade mycket med jobbiga sd i går kväll gjorde ont från och till. känns som bäbis lagt sig långt ner med skallen i bäckenet trycker som ner åt då och då. Är så trött.
var till bm i dag ev kan hf vara på intågande åter står att se. hade gått upp 1 kg på en vecka brukar gå upp runt 200 gr per vecka, jag börjat att samla vätska. så de är bara att ta de lugnt och vila. Så får man se hur man mår till veckan när man ska till bm.
Får vara glad varje vecka utan hf, hittills så har ju fått vara frisk 4 veckor länge än förra gången vilket är skönt.
vill ta mig till v 36-37 i alla fall
Även jag har varit hos bm idag och mitt sfmått har ökat till 37cm och jag ligger nu ännu högre över översta kurvan så får ett till tillväxtul den 5/8 så får vi se om de startar mig tidigare... annars var alla mina värden bra och bebis är rörlig men det var även dottern tills förlossningen startade.
Hat virkat en snuttefilt till bebisen:)
Trist med hf! Hoppas du klarar dig ett tag till och bra att de har koll.
är i v 34+2 min knuffar och sträcker sig sällan sparkar varit så större delen sen den blev lite större. den trycker som och det är väldigt obekvämt
Har fått en sån otrolig "mensvärk" och haft de nu i några dagar. Vet inte om de är foglossning som blivit värre eller vad de kan vara. Magen är väldigt hård. Har varit sjuk i en vecka och känner mig fortfarande lite varm, iaf när mensvärken blir värre. De hugger lite neråt någon gång om dagen... Någon som varit med om samma? Jag är i vecka 33 (32+3) undrar om de är växtvärk eller vad de kan vara: /
Det är så härligt när de känns som knivar i blygdben och ländrygg.
ont gör de