BF september 2015!
Lördagsgodis: Det är väldigt glada nyheter :)
Lördagsgodis: Det är väldigt glada nyheter :)
Nu är det många i tråden som sett hjärtan slå<3 jag har läst upprepade gånger att mf risken minskar till ca 3% om man sett hjärtat i V. 6-7 så det är ju lite glädjande nyheter iaf:)
Jag trodde pojke första och det var en pojke, sen trodde jag pojke med nr 2 men det var en flicka och nu tror jag pojke igen så vi får se:)
Fy så trist palo:( önska er all lycka tredje gången gillt!
Nej förresten, 10+1 är jag i enligt min och bms beräkning. 9+5 enligt tidigt vul, men BM säger att vi går på vår beräkning till nästa ultraljud eftersom tidiga vul ger en osäker mätning.
Jag känner också en stark hungerkänsla . Skulle kunna äta middag flera gånger per dag , mått men hungrig och sugen hela tiden . Mår också illa om jag ej får i mig något .
Varit på vul idag o såg ett litet hjärta picka ???? Efter ett utomkveds o ett missfall så känns detta helt overkligt! Men känner mig så lycklig just nu!
Och grattis till er nya i tråden!!! Våran var inte heller riktigt tänkt att komma nu men så välkommen ändå:)
Nu har jag varit på inskrivning och allt såg bra ut jag tog även ett vävnadsprov så nästa besök hos bm är inte förens i maj i v.24 men det känns rätt ok. Hon kände även på livmodern och sa att den kändes tydligt förstorad så det låter ju possessivt.