BF september 2015!
Jag mår fortfarande illa men är i v.9+4 idag så hoppas att det inte är så många veckor kvar. Jag har fortfarande svårt att fatta att jag är gravid känner mig mest lite småsjuk men hoppas att det vänder snart.
Jag mår fortfarande illa men är i v.9+4 idag så hoppas att det inte är så många veckor kvar. Jag har fortfarande svårt att fatta att jag är gravid känner mig mest lite småsjuk men hoppas att det vänder snart.
Va avundsjuk jag blir på er som inte mår illa, försökte klara mig på bara b6 idag då jag har så mycket problem med magen och postafenet tydligen bidrar till det men klarade inte många timmar innan jag kände mig rejält magsjuk och fick lov att ta en tablett och sen ligga platt en timme för att inte spy upp den:( mår ju mycket bättre med postafen men måste köra laxermedel för att kunna göra nr2. Har inskrivning på fredag och har tänkt ta upp det med bm då.
Hoppas allt ser fint ut imorgon marian:)
Om det är brunt brukar de säga att det inte är så farligt, jag har blödigt både brunt och färskt blod den här graven men inget efter v.7. Jag skulle prata med gyn/bm om att få göra ett ul om jag var du. Lycka till!
Jag äter en multitablett och extra folsyra och så äter jag magnesium, kalk, D-vitamin och b6. Blir en del. Jag går in i v11 på torsdag och vi tänker nog berätta för barnen och min släkt i helgen då min mage som brukar vara platt är så putig. Manens släkt får det bli nästa vecka då de är borta i helgen.
Håller tummarna!
? Skulle förstås vara en glad gubbe efter Grattis. ..!
Klarrött blod på pappret nyss. Usch så ledsen och rädd jag är
Man slutar inte oroa sig när bebisen är ute heller, då är det mat, bajs, sömn och andning man oroar sig för:)
Jag har rätt mycket humörsvängningar så min stubin är kort och jag har fått be både barnen och mannen om ursäkt när jag snäst i onödan.
Härligt att allt såg bra ut för er båda! Jag skulle bli riktigt jäkla skakad om det varit två... Men hoppas detta är glada nyheter för er hemlis.
Jag vägde mig idag och 5 kg upp... Måste skärpa mig men illamåendet gör att jag måste äta något alldeles för ofta.