• Inorr02

BF september 2015!

just nu längtar jag bara till förlossningen dock hoppas jag att det är minst 2 v ditt, 

ser fram emot att få vara med om en till förlossning och få mysa med en liten igen ska bli så skönt få vara mamma ledig igen

• Inorr02
    1StoltMamma skrev 2015-08-01 22:09:39 följande:

Nu kan vi säga att nästa månad ska vi få träffa våra små gryn. Idag gick jag in i v 33 och Gud vad ja längtar. Ska träffa läkare i v 35 och prata om igångsättning. Nära nära

längtar med så mycket vissa av oss kan de även bli denna månad som man får träffa sin bäbis.  vi har inge pojknamn ännu vilket känns lite stressat försöker tänka som sambon de kommer då vi ser barnet. Flicknamn har vi 2 så blir de en flicka blir de lättare med namn,  
  • Inorr02

Har jobbigt att andas blir flåsig av inget tungt att känna att man inte får luft. 
    34+5 är jag i dag. 

Nu mer som har jobbigt med andningen ? 

• Inorr02
    smurfan8402 skrev 2015-08-02 19:32:03 följande:

Hej jag blir ny i denna tråd :)
    Jag är beräknad till den 7/9 o längtar så himla mycket. Har redan en dotter som fyller 4 år den 17/9.

Nu senaste veckan har magen börjat sjunka o slemproppen har gått, sammandragningar om vart annat men dom gör inte jätte ont utan spänner mer.
    Tycker de är jätte svårt o hitta sköna sovställningar. Får jätte mycket halsbränna o svårt o andas när jag lägger mig ner.

Hur mår bi andra?

Mvh Sara

välkommen

Jag har bf den 7/9 med. har en dotter som blir 5 år den 12/9
    Jag har jobbigt med andningen mycket sammandragningar och jobbig foglossning. 
  • Inorr02

japp de mesta är packat till bb, sjuk ont i dag med foglossning blev kryckor i dag nu är de säg läge till i morgon

• Inorr02
    fyrklöver81 skrev 2015-08-03 20:03:32 följande:
    Så tråkigt med sådan foglossning. Hoppas det blir bättre av vilan imorgon.
    joo hoppas jag med för så här ont e inte kul, längtar så till den lilla kommer
  • Inorr02

35+2 i dag aldrig varigt så här gravid förr dottern kom i v 33+4. riktigt tungt e det nu och sjukt ont i fogar kan snart inte gå av dem. tänker tånk om den lilla vill ut på natten hur ska jag ens få på mig nå kläder och hur ska jag ta mig till bilen, de återstår att se

• Inorr02
    fyrklöver81 skrev 2015-08-07 17:57:57 följande:

Nu har jag kommit till det stadiet att jag vill föda NU! Jag är fet, otymplig , illamående etc . Går in i v 36 idag. Sonen kom 40+6 så jag vet vad jag ser fram emot.
    Hur mår ni andra? Symtom på förlossning? När kom era tidigare barn( ni som har)

födde dottern prematur så ingen aning hur länge den stannar inne. hoppas den kommer v 37 är i vecka 35+3 nu ont som fan i fogar och de blir värre hela tiden de senaste 2 veckorna 
Svar på tråden BF september 2015!