BF september 2015!
just nu längtar jag bara till förlossningen dock hoppas jag att det är minst 2 v ditt,
ser fram emot att få vara med om en till förlossning och få mysa med en liten igen ska bli så skönt få vara mamma ledig igen
just nu längtar jag bara till förlossningen dock hoppas jag att det är minst 2 v ditt,
ser fram emot att få vara med om en till förlossning och få mysa med en liten igen ska bli så skönt få vara mamma ledig igen
Nu kan vi säga att nästa månad ska vi få träffa våra små gryn. Idag gick jag in i v 33 och Gud vad ja längtar. Ska träffa läkare i v 35 och prata om igångsättning. Nära nära
Har jobbigt att andas blir flåsig av inget tungt att känna att man inte får luft.
34+5 är jag i dag.
Nu mer som har jobbigt med andningen ?
Hej jag blir ny i denna tråd :)
Jag är beräknad till den 7/9 o längtar så himla mycket. Har redan en dotter som fyller 4 år den 17/9.
Nu senaste veckan har magen börjat sjunka o slemproppen har gått, sammandragningar om vart annat men dom gör inte jätte ont utan spänner mer.
Tycker de är jätte svårt o hitta sköna sovställningar. Får jätte mycket halsbränna o svårt o andas när jag lägger mig ner.
Hur mår bi andra?
Mvh Sara
japp de mesta är packat till bb, sjuk ont i dag med foglossning blev kryckor i dag nu är de säg läge till i morgon
beklagar sorgen. tugt tappa nära å kär
går av oj så tungt det är hoppas de lilla kommer i v 37
35+2 i dag aldrig varigt så här gravid förr dottern kom i v 33+4. riktigt tungt e det nu och sjukt ont i fogar kan snart inte gå av dem. tänker tånk om den lilla vill ut på natten hur ska jag ens få på mig nå kläder och hur ska jag ta mig till bilen, de återstår att se
Nu har jag kommit till det stadiet att jag vill föda NU! Jag är fet, otymplig , illamående etc . Går in i v 36 idag. Sonen kom 40+6 så jag vet vad jag ser fram emot.
Hur mår ni andra? Symtom på förlossning? När kom era tidigare barn( ni som har)