• Inorr02

BF september 2015!

26number1 skrev 2015-07-12 23:50:21 följande:

Ja inte några mängder men det syns droppfläckar på lakanet ibland, är 30+1. Trodde också det skulle dröja, allra helst eftersom att det är mitt första barn. Det kanske innebär att amningen blir lättare?

är mitt andra barn. men min dotter är prematur född var för trött fösta månaden fick pumpa första månaden men sen funkade de bra. 
    får se hur de blir denna månad
  • Inorr02

blodtryck bra frisk ännu dock gravid krämpor fogar sammandragningar om jag inte tar de lugnt.

dock står jag still i vikt 7,4 kg upp fattar inte varför jag inte går upp har gått upp 0.4 på 4 veckor. ny bm i dag hon fråga om de var med flit jag gått upp så lite. jag vilar mycket tycker jag borde gå upp då men har dålig mat lust man äter 3 gånger om dagen i alla fall. är som inte sugen på nå. 

• Inorr02
    fyrklöver81 skrev 2015-07-14 21:32:03 följande:

Nej nätterna är jobbiga. Imorgon börjar
    Min graviditetsledighet , vilket känns mkt skönt. Jag förstår inte riktigt hur jag skulle kunna jobba nu om jag ej fått det beviljat. Ni gör det bra ni andra som orkar:)

riktigt skönt va ledig är inne på min 3 vecka nu
  • Inorr02
    26number1 skrev 2015-07-14 23:25:40 följande:

Det beror ju så mycket på arbetet man har, tycker inte jag gör någon stor prestation som går till banken och är trevlig mot folk hela dagarna :) Så otroligt glad att det istället finns möjlighet att gå hem tidigare för er som har tunga/skadliga jobb! Fast så klart, ibland önskar jag att jag kunde gå hem tre veckor innan BF istället för bara två :P

nog är det så jag ha hyfsat tungt jobb men jag har tagit fp på  dottern 14 dagar å sen sem juli ut och sen fick jag igenom hp från augusti. skulle inte fixa jobba nu var så tungt de 2 sista veckorna jag jobbade. 
  • Inorr02

vad tiden rusar fram just nu. längtar så till den lilla kommer, stora syster börjar känna på sig att de närmar sig

• Inorr02

oj så trött jag är måste ta nån tupplur varje dag. nån mer som är trött å måste vila under dagen

• Inorr02
    Hemlighetenshemlis skrev 2015-07-16 15:47:42 följande:

Jag vilar mest hela dagarna nu! Börjar vara riktigt tungt och det är nog inte så konstigt med tanke på att det är cirka 3,7 kg bebis i magen (plus då vad moderkakor och vattnet väger) Var på tillväxtkontroll igår och de växer som de ska i alla fall.

mm var på tul i måndags vägde då 2015 ska igen på tul den 21
  • Inorr02
    fyrklöver81 skrev 2015-07-18 18:38:17 följande:

Har ni börjat fundera på inköpslista ännu?
    Kanske kan vi tipsa/ påminna varandra på vad som är bra.
    Själv kommer jag se till att ha laxantia och xylocain salva till efter förlossningen. Kan verkligen rekommendera xylocain salvan och smörja med innan du ska göra nummer
    2 i början. Lite laxerande typ laktulos är med bra.:) samt stora bindor.

hälla vatten när man ska pinka hjälper mycket om de svider 
  • Inorr02

jag gick inte sönder nå förra gångem böev inte syd nå. hoppas på samma denna gång men är orolig denna kommer för hoppnings vis väg 1 till 1,5 kg mer

• Inorr02

inte haft nå Cravings. vet ännu inte vad vi väntar hittar inge pojknamn som vi båda gillar

Svar på tråden BF september 2015!