BF september 2015!
Hej!
Får man hoppa in här?
Fick svagt plus ikväll på bim-5. Eller ja, ja är i v 3+3 då.
Håller tummarna för att testen ökar i styrka och att allt går vägen.
Hej!
Får man hoppa in här?
Fick svagt plus ikväll på bim-5. Eller ja, ja är i v 3+3 då.
Håller tummarna för att testen ökar i styrka och att allt går vägen.
Alltså, hur mycket är de "normalt" att blöda i början av en graviditet?!
Mensen ska eg komma imorgon eller onsdag, men nu ha ja lite små blödningar när ja går på toa å sånt :S
Jag tror inte det finns några mått men många blöder lite i börjar har jag läst (googlat massor) så länge det inte kommer massor och klumpar kan det ändå vara ok. Jag tänker kolla upp om två veckor att min graviditet har fortlöpt och då borde man även kunna se ett hjärta.
Lördagsgodis, har du hittat cb digital till bra pris nånstans? Tänkte hålla koll å se om veckorna ökar, så ja får en hint ifall de går åt rätt håll :)
Jag väntar 4e barnet.
Gruvar lite för vad folk kommer säga :P
Jag har blödigt från och till så att det kommer på papperet bara när jag torkar mig sen jag plussade men kroppen känner sig väldigt gravid ändå och jag har en tid för vul den 13/1 för att se hur det gått och förhoppningsvis stilla min oro något om vi får se ett hjärta.
Jag ringde gyn och bad att få en tid eftersom jag var orolig pga mina blödningar och då fick jag en tid två veckor senare eftersom jag bara var i vecka 4 då. Jag tycker det verkar som om jag får mina blödningar när jag anstränger mig, vi åker mycket skidor men har märkt att jag får blodblandade flytningar efteråt. Blir inte mycket skidåkning den här säsongen vilket är trist då jag redan löst liftkort.
Alltså! Jag blir halvt galen här! Varenda eftermiddag/kväll så fryser jag så jag håller på att bli galen. Detta verkar vara något som hänger ihop med graviditeten eftersom jag kände likadant förra gången..
Är det fler som upplever/upplevt detta?
Börjar mer och mer mista hoppet, tvivlar på att det blir någon septemberbebis :(
Blödde ingenting under dagen igår och jag var så glad men då jag skulle lägga mig sent igår kväll var det lite ljusrosa på pappret igen. Nu på morgonen var det lite mer och något rödare när jag torkade mig.
Har inte ont men det kommer väl eller så kanske man inte får ont vid mf så här tidigt?
Ställer in mig på mitt andra mf! Besvikelsen är så stor!