Inlägg från: nymedlem |Visa alla inlägg
  • nymedlem

pratade med exet igår-vi saknar varandra -10år efter vi delade på oss!

Ja, jag skickade en vänförfrågan till ett ex jag inte träffat på 11 år.

Han skrev direkt "Dig har jag letat länge efter....."

Jag bytte namn efter vi gjort slut så han kunde omöjligt hitta mig

Han skrev att han vsr förlovad och att de väntar första barnet MEN att han lämnar henne direkt om jag tar honom tillbaka. Han är mitt livs största kärlek men jag försökte ändå hålla konversationen på en vänskaplig nivå.

Till slut skrev han att vi måste hålla det lite lågt med vår kontakt för hon hade hittat det vi skrivit.

Han hade skrivit om henne "hon är inte så snygg som du .....bla bla" och om hur bra 6 vi hade. Inte kul att läsa, deras förhållande är dessutom nytt.

• nymedlem
    eslah skrev 2014-12-22 14:05:07 följande:

Många blir lite extra blödiga och nostalgiska såhär kring jul, tajmingen för sådana känsloutspel är nog vanligare nu än annars.

Försök att inte läsa in på tok för mycket i det, han är upptagen och tycker väl att det är lite mysigt att prata med en gammal flamma när "surtanten" hemma stressar med julbestyren. Nåja, lät väldigt krasst det där. God jul iallafall.

Tror du har mkt rätt i detta. Stämmer inte i mitt fall dock då mitt ex och jag fick kontakt i somras.

Ts - hur många har man sex i ett buskage med? Jag hade sex på golfbanan med ett ex, självklart kommer jag ihåg det.

Var han full när ni pratade? Tänker på tidpunkten.
  • nymedlem
    Anonym (exet) skrev 2014-12-22 14:40:17 följande:

ojoj,du är olyckligt ovetande hör jag..vet juist nu 3st som gör just detta och alla pratar med mig...hmmm...alla har tjejer..en är förlovad...finns en anledning varför de längtar bort,för att de inte har det bra i det dem är i....

Fast det kan fortfarande bero på nostalgi. Jag och exet hade det inte så bra som mina minnen är idag. Så var det nog för er också annars hade det inte tagit slut?!
Svar på tråden pratade med exet igår-vi saknar varandra -10år efter vi delade på oss!