IVF 2015 januari - februari
Tog negativt gravtest precis. Nu orkar jag inge mer. Hatar det här.
Tog negativt gravtest precis. Nu orkar jag inge mer. Hatar det här.
jag är inte heller med i listan...
Tog mitt test idag, på RD16. Tyvärr var det negativt.
Vad tråkigt att höra, förstår att det måste vara tungt att få det beskedet... :( Har ni gjort något försök innan eller är detta ert första?
kram
Jag är på ruvardag 5 med tredagarsembryo och har de senaste två dagarna haft som menvärk. Vill såklart inte ge upp hoppet och det e ca 4-5 dagar till Bim (om jag räknar ca 14 dgr efter äggplock/ägglossning) så vill ju gärna tro att det än inte är kört.. Men nu till min fråga, vad har ni som tar Lutinus för biverkningar? Ni som fick ett plus, hade ni mensvärksliknande smärta innan plusset?
Nu är jag också ruvare. Fick ett fint 4-cellers insatt igår (6/2). Testdag 22/2. Skulle någon kunna lägga in det i listan? 5 ägg av 8 blev befruktade och ska odlas vidare till blastocyster. Hoppas att dom överlever så långt.
Hej tjejer
Jag brukar läsa i eran tråd ibland. Eftersom ni verkar vara aktiva och kunniga så vill jag fråga en sak. Hur länge tar ni Lutinus?
Jag fick ett 2-dagars tillbaka i onsdags och har bara Lutinus 3ggr/dag i en vecka. De flesta verkar ha längre än så.. Kram kram
Nu har det gått 9 dagar sedan ET och jag mår inte så bra. Spänd och svullen buk som gör ont. Andningen har blivit lite påverkad och jag har ont i ryggen. Har även fått lite feber. Mysko, undrar vad orsaken till det är? Natten var hemsk med värk i mage och rygg. Yrseln kom ganska direkt. Fick ta en Alvedon och den värsta smärtan försvann. Hoppas det inte blir sämre... Vid ET hade jag lite vätska i buken, kanske är det det som spökar tillsammans med Lutinustabletterna? Kliniken ringer mig i morgon.
Det är nog överstimulering och symptomen brukar bli värre när man blir gravid! Så det känns lovande tycker jag! Även om det så klart inte är bra att du mår dåligt.
När hade du tänkt testa?