• mom2012

IVF 2015 januari - februari

Ju närmare BIM jag kommer desto mer galen blir jag på detta väntande ;) Men 4 dgr kvar "bara" :)

• mom2012

Kakan du skriver så härligt! Precis så är det..... man går på nålar och bara väntar :)

Snart vet vi. Håller tummar o tår för Plus.

• mom2012

Här har den där känslan inför mens kommit :( Svider ibland i underlivet 2-3 dgr innan mens. Suck!!

• mom2012

Tack fröken smilla. Ditt inlägg gjorde mig väldigt glad.

Ruvartiden är tuffast psykiskt tycker jag. Sprutor och mediciner och allt är enklare för där gör man något...varje dag...nu bara väntar man och längtar/våndas.

Hoppas ni alla har/haft en mysig alla hjärtansdag!

• mom2012

Kakan äntligen!!! Grattis!! :)

Själv vågar jag ej testa...... det känns molvärk och andra tecken på att mensen kommer när som. Brösten ömmar inte längre heller. Mer än om jag trycker till dem....

• mom2012

Söndag det verkar vara en märklig klinik. Allt sådant avgörs ju från fall till fall. Vi har fått 2 toppembryon flera gånger (iaf 6ggr). Vi har varit låg risk för tvillingar eftersom vi har många misslyckade ivf bakom oss. Vill ni ha två så ta fighten :)

• mom2012

Kakan vad fick ni för behandling denna gång? Får verkligen hoppas du går hela graviditeten!

Vi gjorde korta protokollet med Elonva sen gonalf från dag7. Jag fick kortison, antibiotika, assisted hatching o 2 tillbaka på dag3. Mitt val kvinna. I övrigt försökte jag även med antioxidanter, omega3.....

• mom2012

Jag hade nog tagit testet i smyg på morgonen. Vi ger frukost på sängen här, så om ni gör samma så kunde du ha ljus kaffe tårtbit/macka o ett gravtest som bonus om det är plus :)

Eller så slår du in det i en paket ;)

Svar på tråden IVF 2015 januari - februari