• mom2012

IVF 2015 januari - februari

Ge inte upp Kakan1976, jag är 39 och ska göea försök nr 7 om jag räknat rätt. Ska jag vara ärlig fick vi mer eller mindre rådet att sluta av vår klinik men vi får fortfarande ut ägg. Sist 5 som alla var mogna och 2 av dem befruktades och var bra för återföring. Jag får dock ganska låga doser av mina sprutor ser jag nät jag läser här. Som mest har fått gonal f 150 ui.

Undras också över att ni tar prover under tiden ni sprutar. Någon tog prov på östrogen. Kan ni berätta mer, det är jag mer nyfiken på då min klinik inte gör mer än vul.

• mom2012

Kakan1976 vad får du för mediciner, doser och ev andra tillägg? Vi har ungf samma.ålder o antal försök. Vore kul jämföra.

• mom2012

Väldigt deppig efter dagens vul. Vi gör syskonförsök och fått ut 17 ägg 2010, ett par år senare knapp 5 äggblåsor. Någon som har en solskenshistoria med få äggblåsor? De ska ju va mogna o sen ska de befruktas och sen ska de dela sig...... risken är att det inget blir alls av detta försök. Depp depp

• mom2012

Håller tummarna citrona! Jag plockas nog på måndag, eller tisdag. Updatera gärna här.

• mom2012

Tisdag äggplock....nu börjar det bli nervöst. Bävar för att ruva igen. Det är absolut det "värsta" i hela processen. Sprutorna är ungenting :)

• mom2012

Kakan1976 vilken dag gör du äggplock v6? Jag ska dit tisdag. Ses kanske i korridorerna. :)

• mom2012

Jo kakan1976 exakt samma då... äggplock tisdag och åf i mrgn. Nordic ivf malmö för mig.

Lycka till till oss! :)

• mom2012

Linda - hade du 5dgs eller 2dgrs? Ruvardag9 är tidigt att testa även om del får plus tidigt. Vänta iaf till bim innan du ger upp detta försök.

• mom2012

Gör så :) Nu vet du iaf att ägglossningssprutan gått ur kroppen! Håller tummarna för att mens uteblir och du får ett plus.

Svar på tråden IVF 2015 januari - februari