IVF 2015 januari - februari
UL idag. 7 äggblåsor totalt. Tyckte att det var få? Läkaren bedömde dock att jag ska fortsätta med samma dos.
Listan med ruvare fylls på ser jag... Härligt!
UL idag. 7 äggblåsor totalt. Tyckte att det var få? Läkaren bedömde dock att jag ska fortsätta med samma dos.
Listan med ruvare fylls på ser jag... Härligt!
Nu sjönk både hoppet och modet känner jag.
Var på första ul idag och de hittade endast 6 äggblåsor... Och ingen reglering i dos.
Känner mig väldigt besviken och börjar fundera på varför man egentligen utsätter sig för allt det här? Känns frustrerande och meningslöst.
Finns det någon här inne som har haft liknande resultat och som har något positivt att säga? Behöver det mer än någonsin...
ÄP idag. Fick ut 12 ägg vilket är det bästa resultatet vi fått någonsin! Hade det dock krångligt med spermaprovet vilket innebar att min sambo fick göra om det. Inte helt lätt under press men det gick bra och prov nummer två såg mkt bättre ut.
Nu håller vi tummarna för att så många som möjligt blir bekräftade och bra. Ett steg i taget...
Vet inte varför, men jag känner mig deppig och trött. Har ont i magen och känner mig spänt om magen och gaserna är inte att leka med... Blä just nu!
Vad jobbigt! Det är ju både hormoner och känslor som spökar, inte konstigt humöret blir lidande. Hoppas det känns bättre snart!
Nytt ul idag. Fler äggblåsor än förra gången! Nu väntar vi på vidare instruktioner... Ev plock på fredag.
Imorgon är det dags för FET med 6-dagars blasto! Detta blir vårt andra försök :) Hoppas nu bara att den klarar upptiningen bra imorgon...är nästan mest nervös över det.