Hej ! Det gick väl inte dåligt men jag måste på ett ytterligare återbesök för att dom vill se att värdena jämnar ut sig för dom hade stigit trots lägre dos. Det känns ruttet att det inte går riktigt som det ska. Är jätteorolig att det ska fortsätta gå uppåt trots att jag nu inte får ta sprutan under 2 dagar inför nästa återbesök :( eller att det kanske blir alldeles för lågt för då avbryter dom försöket :( visst det är inte stor risk att det blir för lågt men chansen finns ändå där och med min tur så dkulle det inte förvåna mig om det hände oss !
noctura skrev 2015-03-12 19:41:35 följande:
Ja inte alls kul. Det är inte många som drabbas av överstimulering men det händer tyvärr för vissa. Det hindrade inte insättningen, men om man är för överstumuletad vid insättningen så sätter de inte in embryot. Om jag inte hade blivit gravid så hade det inte blivit så här illa. Det tar liksom omtag och allt blir värre då embryot fäster. Det händer något med hormonerna. Sen måste jag ta blodförtunnande sprutor varje kväll i 3 veckor till, totalt 7 v. För risken för blodproppar blir väldigt hög då det händer nåt med blodet vid överstimulering. Önskar att ingen behövde uppleva detta. Äggstockarna kommer att gå tillbaka till det normala men det kommer att ta tid. Bara att ha tålamod :)
Hoppas det ser bra ut för dig i morgon! Lycka till :)