Inlägg från: Minza83 |Visa alla inlägg
  • Minza83

Hjälp! Brio Go eller vad ska vi välja?=)

Copyjulia skrev 2014-12-30 22:49:16 följande:

Måste revidera min uppfattning om Brio Go lite sedan jag gjorde mitt inlägg för ett tag sedan i denna tråd. I dag bröts hela ryggplattan rakt av på min Brio Go som är använd i 1 år och 3 mån. Jag skulle fälla upp den från ligg- till sittläge när det knakade till och så var hela ryggplasten (eller vad den nu är gjord av) av. Brukade absolut inget våld eller så. Fällde bara upp den som jag alltid brukar göra... Hoppas det går att reparera på nåt sätt.

Finns att köpa ny på WWW.babyhuset.se för 399:-, men om ni köpte den ny i butik så skulle jag höra med dem först! Kanske kan ni få en ny!

Jag har haft över 20 vagnar och brio go är absolut bästa vagnen! Inte alls skumpig att köra på ojämna underlag tack vare stötdämpningen som är helt suverän! Och vilket gung vagnen har! Finns ingen annan vagn som har detta gunget!! Helt wunderbar!
  • Minza83

Och förresten för att få fullt sittläge dvs rakt upp så kan man sprätta baktill på sömmarna ;) enkelt gjort!

• Minza83
    Minza83 skrev 2015-01-01 22:15:56 följande:

Och förresten för att få fullt sittläge dvs rakt upp så kan man sprätta baktill på sömmarna ;) enkelt gjort!

Alltså på remmarna.. ;)
Svar på tråden Hjälp! Brio Go eller vad ska vi välja?=)