Han tillhör FUB jag blev förtvivlad
TS enligt min gissning är definitivt lågbegåvad.
TS enligt min gissning är definitivt lågbegåvad.
Ok, jag tror tyvärr att du har bra mycket mer problem än denna kille, så jag håller med dig om att han förtjänar någon bättre än du!
För din del, så får jag väl hoppas att du kör med lite trolleri här, och skulle du nu mena allvar, så får vi hoppas för din egen skull att du växer till dig och försöker väcka dina arbetslösa hjärnceller !
Har ni varit ett par eftersom ni talat om vilken bostad ni ska skaffa och vart ni ska åka på semester, har ni umgåts med era respektive familjer.
Hur träffades ni och hur kunde du inte märka att han var utvecklingsstörd.
Detta MÅSTE vara en trolltråd.
Är det inte det så är det nog på sin plats att TS läser på. Asperger borde nog gå definieras som en personlighetstyp istället för att ligga i autismspektrat. Det blir konstiga förväxlingar annars.
Drömde han om bostad och resor under halloweenfesten när ni träffades första gången måste du väl förstått att han inte var riktigt vanlig?
epeson.blogg.se/2013/june/en-fin-dikt-om-asperger.html
Haha, nej. Av så många andra anledningar.
Hahaha! Du vet om att en del får sina diagnoser rätt sent i livet va? Jag var myndig när jag fick min, och mina föräldrar hade aldrig tänkt tanken på att det skulle ha varit nått fel med mig (mest för att de inte VILLE se). Hur skulle du göra när din fjortonåring får en add-diagnos? Slänger ut hen på gatan?
Är det "ÄlskarBenjaminSyrsa" som är i farten igen? Låter lite så, samma slags hangups.
TS. Släpp det och gå vidare. Ni var ju aldrig ihop, så varför älta en sån grej?
MVH
Aniiee,
aspie, IQ162, underbart familjeliv, bra, intressant och jobb, aktiv fritid, ett handfull specialintressen och tusen gånger mer öppen och elokvent än TS.
Stödmedlem i SRF.
ts du verkar själv lite utvecklingsstörd, du skriver som en vän till mig som har en lätt störning. Har du varit och kollat om du har någon diagnos?