Kommer Fi in i riksdagen efter nyvalet?
Vad tror ni? Om man skall prata om vem som tjänar mest på ett nyval så är det väl hon?
Vad tror ni? Om man skall prata om vem som tjänar mest på ett nyval så är det väl hon?
Skulle inte förvåna mig ett dugg ifall valet blir inställt.
Svetsloppan har redan börjar svaja och säger att "om" det blir val så.....
Nu går även LOs ordförande Karl-Fetto Thorwaldsson ut och vill ställa in valet, soosarna ser väl den annalkande valförlusten.
http://www.svt.se/nyheter/varlden/lo-nyvalet-hotar-jobben
Huruvida det är sanningsenligt eller inte är egentligen en bisak: Det är partiets egen definition av sin politik och då bör den givetvis kritiseras för sin sexism på exakt samma sätt som andra partier kritiseras för sin rasism.
Så sker inte och det är djupt inkonsekvent, något som rimligen bara kan förklaras av journalistkårens egna sympatier.
Jag hoppas du är lika konsekvent när du talar om andra politiker som lämnat obehagliga åsikter bakom sig.
Jag håller helt med. Tyvärr är det inte så idag och det är ett demokratiskt problem.
Men dom analyserar ju i alla fall deras förslag och program. F!:s åsikter och uttalanden samt partiprogram sågs inget om i media....
Må detta parti aldrig komma in i maktens korridorer...
www.metro.se/metro-debatt/fi-sa-ser-vi-oss-ett-svenskt-forsvar-utan-vald/EVHodj!UAOeulLBWPPdQ/
Kanske, jag kan tänka mig att tex MP väljare skulle kunna överge MP och gå över till FI istället nu när MP schabblat bort sig så. Även kanske en del från S också. M/FP & C´s väljare tycks gå över till SD i större mån än S,MP,V väljare.
Sett till deras valresultatsmässiga formkurva så är de i riksdagen 2018, med marginal.
Sett till deras valresultatsmässiga formkurva så är de i riksdagen 2018, med marginal.
Tycker det mer ser ut som dom vore raderade eftersom dom tappat så mycket sedan valet.Sedan inser väl folk mer och mer vilka idiotiska förslag dom kommer med. Eller den totala bristen på ekonomisk politik.
F! är ett parti, inte en person - och något nyval blir det inte.