Inlägg från: Anonym (finns det något kvar att göra) |Visa alla inlägg
  • Anonym (finns det något kvar att göra)

Vill ha orgasm vid samlag!

Hjälp, vet inte vad jag ska göra mer men kan inte bara ge upp. Jag vill kunna komma vid sex med min kille. Det är så frustrerande att han inte tar sig tid. Ska jag komma måste jag ligga och ta på mig själv när han ligger jämte och väntar på mig, vilket får mig att bli väldigt obekväm. Om sex innebär att pressa mig till obehagliga saker bara för att få nå dit jag vill kan det kvitta. Talar jag om hur jag vill att han ska göra, lyssnar han inte. Han fortsätter göra saker som jag har talat om flera gånger är obehagligt.

Samtidigt som sexet känns stelt kan jag inte sluta längta efter att få njuta fullt ut med den jag älskar. Jag är orolig för att detta kommer köra slut på vårt förhållande. Vi planerar för ett helt liv tillsammans, vill ha barn osv men vågar jag.... Kommer vi kunna lösa det här senare? Jag kanske gör mig själv olycklig. Någon som känner igen sig och har något råd?

• Svar på tråden Vill ha orgasm vid samlag!
    Anonym (J) skrev 2014-12-08 11:11:32 följande:

Om det inte är viktigt för honom nu och han vägrar lyssna kommer han inte göra det i framtiden heller. Och om han dessutom fortsätter med saker som är obehagliga fast du ber honom sluta hade jag sexvägrat. 

Min sambo har förstått min kropp ända sedan första gången, och han tar sig tid att se till att jag har det lika skönt som honom, mina orgasmer är lika viktiga som hans. Det är inget jag har lärt honom eller fått honom att förstå, utan det har bara varit så hela tiden. Och han vet att när jag är nöjd ser jag till att han blir supernöjd Oskyldig

Hur är förhållandet i övrigt? Kan ni prata om saker, känner ni att det finns en samhörighet? 

Vi har inte barn, men jag har hört från hur många som helst att när man får barn så utkristalliserar sig allt som fanns innan. Är det dåligt innan blir det åt helvete när man inte får sova för att bebisen gråter hela nätterna. 

Tack för ett seriöst inlägg.

Vi kan prata om allt utom sex. Där krockar vi hela tiden. Jag blir arg för att han inte vill prata och han pratar inte för att han är rädd att jag ska bli arg. Förhållandet i övrigt.... vad ska jag säga? Jag är väldigt bra på att anpassa mig. Vet att jag borde se mer till mina egna behov och vara mer rak mot min kille. Men de gångerna jag är det blir jag ofta avvisad och det tar så hårt. Jag jobbar verkligen på att våga vara tydlig - särskilt när det gäller sex. Men det är inte lätt när han inte lyssnar. Känns som jag kämpar och kämpar utan att han märker det. Han säger att han gör allt han kan, kanske ska jag godta det och låta allt vara som det är. Antingen det eller lämna honom trots att jag älskar honom. Blir så ledsen när jag tänker på detta.
    Anonym (Bara han?) skrev 2014-12-08 13:19:00 följande:
    Har du kommit med andra killar tidigare då?
    Nej jag har inte kommit med någon annan och har heller aldrig varit med någon annan. Tragiskt men sant. Men det behöver väl inte betyda att jag inte skulle kunna. Klarar det ju på egen hand, till och med när han ligger jämte.
    Anonym (man) skrev 2014-12-08 13:53:43 följande:

Ta dig en seriös funderare om detta är en bra man för din framtid.

Kom ihåg: du kan inte förändra en annan människa. Många tjejer som försöker med det men nej, no can do.

Jag vill absolut inte förändra honom, han är den bäste på många sätt. Sex kanske inte är så viktigt egentligen. Har jag fått för mig det bara för att jag inte får det jag vill ha? Vet inte hur jag ska resonera men just nu känner jag mig i alla fall riktigt nere på grund av detta. Svårt att bara bryta upp av den här anledningen.
    Anonym (Undrande) skrev 2014-12-08 14:41:09 följande:

Hur gamla är ni? Hur länge har ni varit tillsammans? Vet du om han har varit med någon annan?

Jag är 25 han 31. har varit ihop 6 år. Han hade ett förhållande som varade något år tror jag. Annars bara tillfälliga sexpartners.
    Underhill skrev 2014-12-08 14:43:16 följande:
    Är målet orgasm är det lätt att missa det. Vägen dit kan vara hur skön som helst. 
    Grejen är ju att jag blir upphetsad och vill ha honom. Håller med om att vägen dit är det viktiga och att ligga och fixa hela grejen själv är liksom ingen njutning. Då njuter jag mer när jag är helt själv. Under alla år tillsammans har jag hunnit svänga från att tycka att orgasm inte är det viktiga och vara fokuserad på närheten och njuta av honom och till och med njuta av att han har det skönt till att mer och mer längta efter att själv bli helt tillfresställd. Jag har tröttnat på att ligga jämte honom när han kommer och önska att jag också fick bli tillfredsställd eller att det går för honom i mig och allt är slut innan jag hunnit halvvägs.
    Underhill skrev 2014-12-08 15:26:14 följande:
    Förspel...leksaker!?...jo, en touch av trötthet/frustration läste jag allt in...är ju inte alla som har helt lätt för att komma under samlag. Vissa kommer vaginalt andra nästan uteslutande via klitoris stimulans. Under vilka förutsättningar och ställningar tror du att du har lättast för att komma?
    Kommer vid klitoris stimulans alltid, aldrig enbart vaginalt men båda samtidigt är otroligt skönt. Jag behöver utforska mig och oss tillsammans men jag kan inte vara den enda som gör det han måste ju delta liksom. Hur väcker jag hans lust nu efter allt vi har gått igenom. Alla gräl menar jag.
    Anonym (Undrande) skrev 2014-12-08 15:27:39 följande:
    Min fru och jag var gifta flera år och hon var över 30 innan hon fick orgasm med mig första gången. Så det kan ta tid, men man behöver känna att man är på rätt väg.
    Precis! man behöver känna att man är på rätt väg eller i alla fall förstår varann. Om han bara gjorde allt han kunde och jag ändå inte fick någon orgasm skulle jag kunna acceptera det. Men så länge jag känner mig motarbetad skapar det negativa känslor hos mig som skiner igenom och det blir inget bra av det.
    Anonym (man) skrev 2014-12-08 15:38:45 följande:

Kanske din killes reaktion kommer sig av att han känner sig kass i sängen när detta påtalas? Sex är ju känsliga grejor när det inte riktigt funkar...

Men såklart du ska säga hur du vill ha det! Säg åt honom att ta det konstruktivt -  Att du vill ha honom o ha bra sex med honom är ju något positivt för honom! Skrattande

Är nog just som du säger - han känner sig kass i sängen och vågar inte riktigt försöka med nåt.

Jag behöver för hans skull vara tydligare med allt. Men vad gör jag med min osäkerhet? Säger jag hur jag vill ha det och han inte fattar eller inte vill så vågar jag inte riktigt säga samma igen. När han väl gör det får jag för mig att han tvingar sig själv och då kan jag ändå inte njuta.

Tänk om jag bara kunde koppla bort alla känslor
    Anonym (Tinny) skrev 2014-12-08 21:21:42 följande:

Men det är väl inte hans ansvar att du ska komma? Han kan inte gå in i din hjärna och mixtra med dina elektroder.

Vad jag har lärt mig under mina år är att om jag ska komma är det upp till mig.

Nr1 är att inte ha sex om du inte är sugen.

Nr2 är att tänka rätt. Dvs att du ska fokusera på känslan och lägga din energi där.

Nr3 tänk aldrig på att du ska komma.

Nr4 spänn dina magmuskler. Eller lårmusklerna.

Nr5 fokusera på din kille och känn in vad han känner.

Det är mina råd.

Nej det är absolut inte hans ansvar att jag ska komma
    Anonym (45 år kvinna) skrev 2014-12-09 00:02:02 följande:

Maken och jag har provat tantramassage

Helt fantastisk upplevelse..

Fick 6 fontänorgasmer helt galet

Lycka till

låter fantastiskt Glad
Svar på tråden Vill ha orgasm vid samlag!