• Anonym (finns det något kvar att göra)

Vill ha orgasm vid samlag!

Hjälp, vet inte vad jag ska göra mer men kan inte bara ge upp. Jag vill kunna komma vid sex med min kille. Det är så frustrerande att han inte tar sig tid. Ska jag komma måste jag ligga och ta på mig själv när han ligger jämte och väntar på mig, vilket får mig att bli väldigt obekväm. Om sex innebär att pressa mig till obehagliga saker bara för att få nå dit jag vill kan det kvitta. Talar jag om hur jag vill att han ska göra, lyssnar han inte. Han fortsätter göra saker som jag har talat om flera gånger är obehagligt.

Samtidigt som sexet känns stelt kan jag inte sluta längta efter att få njuta fullt ut med den jag älskar. Jag är orolig för att detta kommer köra slut på vårt förhållande. Vi planerar för ett helt liv tillsammans, vill ha barn osv men vågar jag.... Kommer vi kunna lösa det här senare? Jag kanske gör mig själv olycklig. Någon som känner igen sig och har något råd?

• Svar på tråden Vill ha orgasm vid samlag!
  • bagis2109

jag kan hjälpa till älskar slicka fitta så tjejen skriker efter kuk Med vänlig hälsning Tommy

• Anonym (J)

Om det inte är viktigt för honom nu och han vägrar lyssna kommer han inte göra det i framtiden heller. Och om han dessutom fortsätter med saker som är obehagliga fast du ber honom sluta hade jag sexvägrat. 

Min sambo har förstått min kropp ända sedan första gången, och han tar sig tid att se till att jag har det lika skönt som honom, mina orgasmer är lika viktiga som hans. Det är inget jag har lärt honom eller fått honom att förstå, utan det har bara varit så hela tiden. Och han vet att när jag är nöjd ser jag till att han blir supernöjd Oskyldig

Hur är förhållandet i övrigt? Kan ni prata om saker, känner ni att det finns en samhörighet? 

Vi har inte barn, men jag har hört från hur många som helst att när man får barn så utkristalliserar sig allt som fanns innan. Är det dåligt innan blir det åt helvete när man inte får sova för att bebisen gråter hela nätterna. 

Anonym (J) skrev 2014-12-08 11:11:32 följande:

Om det inte är viktigt för honom nu och han vägrar lyssna kommer han inte göra det i framtiden heller. Och om han dessutom fortsätter med saker som är obehagliga fast du ber honom sluta hade jag sexvägrat. 

Min sambo har förstått min kropp ända sedan första gången, och han tar sig tid att se till att jag har det lika skönt som honom, mina orgasmer är lika viktiga som hans. Det är inget jag har lärt honom eller fått honom att förstå, utan det har bara varit så hela tiden. Och han vet att när jag är nöjd ser jag till att han blir supernöjd Oskyldig

Hur är förhållandet i övrigt? Kan ni prata om saker, känner ni att det finns en samhörighet? 

Vi har inte barn, men jag har hört från hur många som helst att när man får barn så utkristalliserar sig allt som fanns innan. Är det dåligt innan blir det åt helvete när man inte får sova för att bebisen gråter hela nätterna. 

Tack för ett seriöst inlägg.

Vi kan prata om allt utom sex. Där krockar vi hela tiden. Jag blir arg för att han inte vill prata och han pratar inte för att han är rädd att jag ska bli arg. Förhållandet i övrigt.... vad ska jag säga? Jag är väldigt bra på att anpassa mig. Vet att jag borde se mer till mina egna behov och vara mer rak mot min kille. Men de gångerna jag är det blir jag ofta avvisad och det tar så hårt. Jag jobbar verkligen på att våga vara tydlig - särskilt när det gäller sex. Men det är inte lätt när han inte lyssnar. Känns som jag kämpar och kämpar utan att han märker det. Han säger att han gör allt han kan, kanske ska jag godta det och låta allt vara som det är. Antingen det eller lämna honom trots att jag älskar honom. Blir så ledsen när jag tänker på detta.
  • Anonym (Ställ krav)

Jag tycker det låter väldigt allvarligt med någon som pressar en till att göra saker som personen vet om att man tycker är obehagliga (eller med någon som pressar öht). Det är inte alls ett respektfullt beteende, hur snäll och bra han än eventuellt är annars. Sånt blir inte bättre av att man gifter sig eller får barn, kanske t.o.m tvärtom. Frågan är varför han inte lyssnar på dig, det måste verkligen inte bygga upp tilliten i relationen. Jag har inget annat råd än att du måste ta dig själv och dina egna behov och känslor på fortsatt allvar. Fortsätt vara tydlig, kommunicera detta och slutar han ändå inte så får du sätta ett ultimatum. För du kan ju inte sätta hans sexuella behov framför dina egna, det är rent destruktivt och självutplånande. Önskar dig kraft att stå på dig och komma vidare, med eller utan den där killen.

• Anonym (Bara han?)
    Anonym (finns det något kvar att göra) skrev 2014-12-08 10:10:55 följande:

Hjälp, vet inte vad jag ska göra mer men kan inte bara ge upp. Jag vill kunna komma vid sex med min kille. Det är så frustrerande att han inte tar sig tid. Ska jag komma måste jag ligga och ta på mig själv när han ligger jämte och väntar på mig, vilket får mig att bli väldigt obekväm. Om sex innebär att pressa mig till obehagliga saker bara för att få nå dit jag vill kan det kvitta. Talar jag om hur jag vill att han ska göra, lyssnar han inte. Han fortsätter göra saker som jag har talat om flera gånger är obehagligt.

Samtidigt som sexet känns stelt kan jag inte sluta längta efter att få njuta fullt ut med den jag älskar. Jag är orolig för att detta kommer köra slut på vårt förhållande. Vi planerar för ett helt liv tillsammans, vill ha barn osv men vågar jag.... Kommer vi kunna lösa det här senare? Jag kanske gör mig själv olycklig. Någon som känner igen sig och har något råd?

Har du kommit med andra killar tidigare då?
  • Friskare

Tycker inte att det låter som att ni har en särskilt bra relation. Jag tror att du ska ta dig en funderare på om det verkligen är den här killen du ska planera din framtid tillsammans med.

• Anonym (man)

Ta dig en seriös funderare om detta är en bra man för din framtid.

Kom ihåg: du kan inte förändra en annan människa. Många tjejer som försöker med det men nej, no can do.

Anonym (Bara han?) skrev 2014-12-08 13:19:00 följande:
    Har du kommit med andra killar tidigare då?
    Nej jag har inte kommit med någon annan och har heller aldrig varit med någon annan. Tragiskt men sant. Men det behöver väl inte betyda att jag inte skulle kunna. Klarar det ju på egen hand, till och med när han ligger jämte.
  • Anonym (J)
    Anonym (finns det något kvar att göra) skrev 2014-12-08 13:11:44 följande:
    Tack för ett seriöst inlägg.

Vi kan prata om allt utom sex. Där krockar vi hela tiden. Jag blir arg för att han inte vill prata och han pratar inte för att han är rädd att jag ska bli arg. Förhållandet i övrigt.... vad ska jag säga? Jag är väldigt bra på att anpassa mig. Vet att jag borde se mer till mina egna behov och vara mer rak mot min kille. Men de gångerna jag är det blir jag ofta avvisad och det tar så hårt. Jag jobbar verkligen på att våga vara tydlig - särskilt när det gäller sex. Men det är inte lätt när han inte lyssnar. Känns som jag kämpar och kämpar utan att han märker det. Han säger att han gör allt han kan, kanske ska jag godta det och låta allt vara som det är. Antingen det eller lämna honom trots att jag älskar honom. Blir så ledsen när jag tänker på detta.
    Varför är sex problemet? Det borde vara lika naturligt som att prata om vad man ska äta till middag eller göra i helgen. 

Om du är uppoffrande, tar ett steg tillbaka för att han ska få mer plats kommer han ta mer och mer, inte tänka på att du också har önskemål och krav. Med min sambo är det lika självklart att jag ställer krav som att han gör det. Vi kompromissar och kommer fram till gemensamma lösningar - ingen av oss har bestämmanderätt. 

När det kommer till sex pratar vi under tiden också, ger varandra instruktioner eller uppmuntrande tillrop Skrattande Att vara rak och tydlig med vad man tycker om (eller inte tycker om) är bästa sättet att bli samstämmiga i sängen.
    Anonym (man) skrev 2014-12-08 13:53:43 följande:

Ta dig en seriös funderare om detta är en bra man för din framtid.

Kom ihåg: du kan inte förändra en annan människa. Många tjejer som försöker med det men nej, no can do.

Jag vill absolut inte förändra honom, han är den bäste på många sätt. Sex kanske inte är så viktigt egentligen. Har jag fått för mig det bara för att jag inte får det jag vill ha? Vet inte hur jag ska resonera men just nu känner jag mig i alla fall riktigt nere på grund av detta. Svårt att bara bryta upp av den här anledningen.
Svar på tråden Vill ha orgasm vid samlag!