Jag kan inte komma över mitt livs kärlek - tio år senare!
Jag hade väl hellre hoppats på att vi skulle stöta ihop sådär magiskt på en regnig gata & att han kysser mig efter att jag har dragit det klassiska "Jag-har-alltid-älskat-dig-och-kommer-aldrig-mer-att-göra-dig-illa"-talet medan Coldplays "Fix You" börjar tona in & alla omkring applåderar.Du vill framstå som roligt, men innerst inne är det väl just detta scenario som du förväntar dig? Inget illa menad, men det är kommer aldrig någonsin hända. För mycket Bridget Jones och för lite realitet alltså. De flesta här har nog någon livskärlek som man då och då tänker på. Det du håller på med, kallas obsession. Du menar att du mår bättre idag än för 10 år sedan. Bättre och bättre. Jag tycker att du lever alldeles för mycket i någon slags fantasivärld. Han kommer inte krypandes på sina bara knä och Celine Dion sjunger för er i regnet för att han flyttat "pga dig" och eftersom ni inte ens varit ett par skulle du kunna vara glad att han öht kommer ihåg dig. 10 år är en lång tid. Han kan ha varit gift 3 gånger och har 5 barn, tänkt på det? Jag tycker som alla andra. Hör av dig till honom.