Inlägg från: PelleX |Visa alla inlägg
  • PelleX

Jag kan inte komma över mitt livs kärlek - tio år senare!

Förvärrat?

Har du fått svar på brevet? Eller skall du vänta 10 år på det?

Sök upp honom och prata med han. Antingen kan det bli nått mellan er eller så släpper en del av den illutionen du har. Så kanske det blir enklare att komma sig vidare.

Är det något drömt om i 10 år så är det dags att "go for it". Man kan tappa masken, men den som inte vågar......

• PelleX

Tänkt.....Tror...Sannolikt....Troligtvis.....

Det är dags att veta.

Besöksförbud får du antagligen inte såvida du inte har planer att stå på dörren varje dag.

Jag tror inte han har ont av att träffa en kär gammal vän som kanske avklarar funderingar han har haft.

Men jag tror ditt problem är att du älskar romantiska stories och denna spärrar dig för att kunna uppleva något ännu större.

Men detta vet du ju egentligen.

Det finns ju en mikroskopisk chans att det finns en till singel som sitter och drömmer om forna dagar. Det hade ju vart för j-gt att missa det.

• PelleX

Du tror på brev. Men så har du inte fått nått svar och sitter fortfarande och undrar om det finns en möjlighet..

Han är tydligvis inte färdig med dig annars skulle han svarat.

Tänk om han blir f-nad!! Skit i det och tänk på dig själv istället. Det är ju inte så att du går in och sabbar hans liv. Du vill ju bara förklara vad du gjorde och att du ångrar på det. Det hjälper helt säkert han också. Finns det en gnista kvar så kommer du märka det om ni träffas. Brev funkar i filmer men inte i verkligheten. 90% av kommunikation är tonläge och ansiktsuttryck. Skall du verkligen få något svar så träffa honom.

Good luck

• PelleX

Tänkte jag skulle peppa dig till att ta kontakt, men det man skriver blir ju lätt missuppfattat.

Svar på tråden Jag kan inte komma över mitt livs kärlek - tio år senare!